så meget jeg forstår er det bare løn skal der stige igen og mere der skal produceres af vare da inflation er højere end løn udvikling
hvor skal pengene komme til dem på pension mv.
regering skal nok finde en løsning på fremtiden og hvad bliver fremtiden , det bestemmer vi dem vi stemmer på og vores valg i vores liv
fremtiden svær at spå om vis der opfindes ting der gør hverdagen lettere , økonomie gå frem ad , folk bliver længere tid på arbejdes markedet folk er mindre syg eller mere syg
Rolig rolig - Det er slet ikke noget med at tjene millioner. Hvis du bare tjener nogenlunde, så har du jo indbetalt den skat mange gange inden du stopper på arbejdsmarkedet.
Jeg synes nemlig også at det er sort snak. Jeg kan slet ikke få det beløb til at passe.
Du er selv igang med at hævde dig på trådstartes bekostning - ganske anonymt.
Er du fuld? Det er kun torsdag!
. . . Come on! Jeg hævder mig ikke - jeg synes blot det er til grin at han liiige skulle pointere at han havde betalt for en del selv, og nej jeg er hverken jaloux eller en jantelovs-rytter! Men det der var en opmærksomheds-bemærkning.
Jeg er anonym, men jeg kalder mig heller ikke for noget jeg ikke kan bevise.
. . . Come on! Jeg hævder mig ikke - jeg synes blot det er til grin at han liiige skulle pointere at han havde betalt for en del selv, og nej jeg er hverken jaloux eller en jantelovs-rytter! Men det der var en opmærksomheds-bemærkning.
Jeg er anonym, men jeg kalder mig heller ikke for noget jeg ikke kan bevise.
Slap nu af - hvorfor føler du dig så ramt af den kommentar? Der kan jo i princippet ligge hvad som helst i det. En arv, et hussalg osv...