|
Hej Aminoer Jeg er i gang med at starte på et dropshipping webshop projekt. Vi har fundet en dropshipper i Sverige. Hvad gør vi, hvis kunden fortryder købet, og ønsker at sende varerne retur? Varerne der skal sendes fra dropshiperen skal vel være sat op, så det ligner at de har fået varerne fra vores adresse i DK og ikke i Sverige. Men hvis de så ønsker at sende varerne retur, så modtager jeg jo varene hjemme i DK, og så skal varerne sendes yderligere videre fra mig til Sverige. Er der nogen måde dette kan løses på? Så varerne ikke skal igennem 2 led hver gang. Kunderne bliver vel utilfredse hvis de får at vide at de skal sende varerne retur til Sverige og ikke til DK? Tak på forhånd |
Hvad gør vi, hvis kunden fortryder købet, og ønsker at sende varerne retur? Varerne der skal sendes fra dropshiperen skal vel være sat op, så det ligner at de har fået varerne fra vores adresse i DK og ikke i Sverige.
Men hvis de så ønsker at sende varerne retur, så modtager jeg jo varene hjemme i DK, og så skal varerne sendes yderligere videre fra mig til Sverige.
Er der nogen måde dette kan løses på? Så varerne ikke skal igennem 2 led hver gang. Kunderne bliver vel utilfredse hvis de får at vide at de skal sende varerne retur til Sverige og ikke til DK?
Det jeg ved om dropshipping er at frimaet der dropshipper har regler om hvordan sådan noget forgår. Det vil du helt sikkert kunne læse i deres regler om dropshipping.
Bliv gratis medlem