Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis optimering af dit website

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg læser til Datamatiker på 4. semester, og skal snart i gang med at skrive synopsis til min eksame til sommer. Mit emne er optimering af hjemmesider - altså i form af load-tider. Jeg vil i min synopsis komme ind på en lang række metoder til at gøre dette. Alt fra optimering på serveren og til opbygning af selve ens side.

I stedet for, at jeg selv skal side, at bruge tid på, at kode et eksempel af en meget sløv side og sætte en meget sløv server op, søger jeg derfor 2-3 iværksættere, der gerne vil have optimeret deres side, som jeg så kan bruge til cases i min synopsis.

Så smid et hurtigt svar og vi kan aftale nærmere.

Glæder mig til at høre fra dig,
Casper Madsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19

jeg ved ikke hvor meget der kan laves ved load tiden på min side www.stripdanmark.dk men må gerne kigge på den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 00:32

Hej Casper.

Jeg har netop webshoppen ProGadget.dk , hvor jeg vil gætte på, at der en nogle muligheder for optimering af load-tiden, hvis du har lyst, kan du tage et kig på denne side.

Vh

Casper :)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:42

Måske jeg skal tilføje, at det især er gældende for folk, som måske i forvejen har problemer med loadtider. Enten at ens side bare generelt er dårligt lavet, dårlig serverarkitektur eller at man har så mange klienter hver dag, at ens setup ikke kan holde til det.

Specielt det sidst nævnte er interessant hvis man ønsker at kunne give en bedre oplevelse for nuværende samme antal klienter uden at skulle investere i yderligere servere etc. - eller at få muligheden for at kunne håndtere endnu flere på samme setup.

Mikael: Det betyder dog ikke, at jeg ikke vil kigge på dit site - men jeg vil gerne have muligheden for at kunne vælge nogle gode cases, og din case er ikke god = din side loader inden for rimelighedens grænser, altså okay hurtigt. :) Dog kan den sagtens komme pænt ned under 1 sekund.

Casper: Uhhhha da da da.. Det er lige guf for mig. Et hurtigt kig.. alt i mellem 3-8 sekunder. Super case. Jeg sender en PM i løbet af næste uge omkring lidt mere information og hvordan vi gør tingene - for der skal leges og prikkes en masse steder, men så skal du også nok få et site som giver nogle gode tider. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:09

Jeg kunne rigtig godt bruge det WWW.elektronik-stjerne.dk    :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:18

Hvem vil ik gerne have en gratis optimering? Så skulle vores webshop med solbriller falde indenfor rammerne, så høre jeg da gerne fra dig ;D

Alternativt så er Trendsales.dk måske værd at besøge... Fuck den side er langsom til tider!

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 01:34

Casper Madsen:

Casper: Uhhhha da da da.. Det er lige guf for mig. 

Hehe, tænkte det nok.

jeg glæder mig meget til at høre fra dig.

Vh Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:14

Kan denne side komme i betragtning? LINK

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:36

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:04

Du må også hellere end gerne give dig i kast med min hjemmeside... jeg er et stykke af vejen efter at have talt med Google om hvordan de indexeser, men derfra og så til og gøre det så det virker forstår jeg desværre ikke. min side er www.Jakob-Rex.com ( www.fotografer-i-viborg.dk )

sidst nævnte skulle gerne lægge øverst når man søger "fotografer i viborg" ifg. google fordi adressen er en del af søgeordet hvorfor den har stor værdi.... men tvivler :-D

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)