Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Gigahost give mig mail? Eller hvordan får jeg professionel mail-adresse til min virksomhed?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg vælger Gigahost som min udbyder, hvordan får jeg så min mail?

Jeg vil ikke bare have en hotmail til min virksomhed, men derimod en mere professionel email-adresse. Hvordan kommer det til at foregå? Og hvordan kommer jeg ind på denne fremtidige mail. Vha Outlook? Windows Mail?

Jeg har kontaktet Gigahost, men de har ikke svaret tilbage.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sætte uendeligt mange mailadresser op til et domæne og få dem forwarded til din foretrukne mail.

Det er super nemt at gøre i deres administrationspanel.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du opretter et domænenavn og så kan du nemt lave en opsætning i Outlook eller windows live mail.

Der hvor du opretter domænet, vil du også modtage en e-mailopsætnings vejledning.

Din mailadresse er være info@dit domæne navn.dk

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay lyder relativt nemt.

Jeg har tænkt mig selv at lave min hjemmeside med Website X 5 Evolution 8.

Kontakter jeg så bare Gigahost bagefter og får dem til at gøre den online eller hvordan?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Okay lyder relativt nemt.

Jeg har tænkt mig selv at lave min hjemmeside med Website X 5 Evolution 8.

Kontakter jeg så bare Gigahost bagefter og får dem til at gøre den online eller hvordan?

Det skal uploades via et ftp program. 

Til PC kan du download http://www.smartftp.com/

Til mac kan du downloade http://cyberduck.ch/

Du har købt plads hos Gigahost, du skal ikke forvente at de gør meget mere for dig. 

Du burde have modtaget en mail med log ind informationer til deres administrationspanel (hvor du kan oprette email adreser) og til ftp så du kan uploade filer til dit webhotel.

Email skal også sættes op i din email klient (fx. outlook), Se fx: http://support.gigahost.dk/?p=11

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Du har købt plads hos Gigahost, du skal ikke forvente at de gør meget mere for dig. 

 

Jeg har ikke købt plads hos dem endnu nej. Jeg vil bare forhøre mig inden jeg træffer den forkerte beslutning.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehehe... inden du traffer den forkerte beslutning. :-D

Du kunne også vælge at lægge din mail hos Google og så kun lade Gigahost (eller tilsvarende udbyder) håndtere din hjemmeside.
Jeg bruger Google til min mail og det virker rigtig godt.
Du kan se mere omkring Googles mail løsning her:
http://www.google.com/apps/intl/en/business/gmail.html

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en milliard million hosting firmaer derude og alle kan mere eller mindre det samme, med mindre man har helt specielle ønsker. 

Nogle har gode erfaringer og andre har dårlige erfaringer med hver enkelt af disse, næsten ligesom at købe ny bil, der er nogen som elsker citroen og andre hader dem osv.

kig på priser, plads og trafik og vælg det som du føler bedst, for alle kan alle kan vist de ting du ønsker!

 

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Svaret ja det kan de. På det domæne du opretter kan du lave alle de mailadresser du ønsker. Når du har bestilt dit hotel får du nogle login oplysninger. Derefter logger du ind i deres system og opretter selv de adresser du vil bruge.


Her har du et eksempel fra min egen foredragsside. Du kan få adgang via en et webmailsystem på deres hjemmeside eller trykke på menupunktet "adgang" og få oplysninger fx:

Ovenstående kan du bruge til at sætte dit windows mail eller outlook op. Du kan også vælge "bare" at bruge webmailsystemet.

Håber du kan bruge det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er hjulpet meget på vej af jeres inputs, så mange tak :)

Nu går der ikke lang tid før jeg er igang. Er helt spændt!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)