Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere ved 123hotel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har en forhandler aftale ved 123hotel som flere af jer andre, og jeg ville høre om det bare er mig der er uheldig eller er deres support blevet VIRKELIG ringe, hvis  man sender mails til dem så er det ofte flere dags svar tid på hvis man får svar, har opleveret flere gange at jeg skulle rykke for bestillinger og support sager.

Er det bare mig er uheldig eller har i andre oplevet ligende problemer?

God weekend alle

Venlig hilsen

Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor for man en aftale med dem by the way? 123hotel.dk er kun forhandler login, men hvor henvender man sig hvis man gerne vil se hvad de har at tilbyde? :)
Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 11:04
123hotel er Wannafinds (www.wannafind.dk) forhandler løsning.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:19
Jeg har oplevet det samme et par gange indenfor den sidste måned - indtil da har jeg INTET haft at udsætte på deres support. Forhåbentlig er det bare en overgang...
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51
Jeg har i over et år været (og er det vel stadig) en meget tilfreds 123hotel-kunde, men jeg må indrømme at deres responstid på support-tickets har ikke været helt i top de sidste par dage.

Jeg går dog ud fra, som ellegaard også siger, at dette kun er en overgang .....

Driftsmæssigt har vi i hvert fald aldrig oplevet problemer overhovedet i den tid vi har været 123hotel-kunder.

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 17:14
Hej Folkens

Tak for jeres svar på mit indlæg, beklager det sene svar men jeg har simpelthen lagt vandret de sidste par dage for at nå det hele.

Jeg har selv været kontakt person til 123hotel igennem flere år og har hele vejen igenenm fået en utrolig god support og de har en god stabilitet, men jeg syntes bare mine sager er blevet syltet de sidste 4 gange jeg har henvendt mig til dem, fx tog det 10 dage for at få oprettet et cronjob på deres servere.

Så ville lige høre om det kun var mig der havde problemer eller der også var andre der havde :)

Vh.

Torben

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:57
Jeg har gjort dem opmærksom på problemet og fik følgende svar:

Med hensyn til supporten er jeg obs på at der har været problemer. Vi løb desværre ind i en større gang sygdom samtidigt med at jeg havde ferie i 14 dage. Så supporten skulle gerne allerede nu være tilbage til det "normale" og vi er selvfølgelig opmærksomme på at have en løsning så det samme ikke sker igen. Men tak for info.

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:56
Ja, jeg kan bekræfte, at der er blevet rettet op på de midlertidige problemer der var.

Respons-tiden på support-mails er igen glimrende.

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 16:46
Super, lad os håbe de har fået lavet en plan for hvad der skal ske når alle andre planer failer ;)

God dag til jer.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 16:17
Jeg synes nu stadig ikke, at deres support er i orden Intet svar efter ca. 1 uges venten......

Mvh.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)