Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google lancerer ny Musiktjeneste som skal udkonkurrere Itunes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror i de kan?

Efter min mening er Google gode til alt hvad de gør og rører ved - men Apple er blevet utroligt pålidelige på netop denne typer produkt.

Spændende om ikke andet! 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:46

Joakim Kruse:

Efter min mening er Google gode til alt hvad de gør og rører ved

Frit fra hukommelsen:

Google Buzz

Google Wave

Google Answers

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:00

Nej, det tror jeg ikke de kan. Ganske enkelt. 

Der er mange der har prøvet men det er endnu ikke lykkes for nogle at lave en tjeneste der bare tilnærmelsesvis er lige så god som iTunes. 

Det er ikke kun udbudet af musik men også måden det er præsenteret på, hele købsprocessen og integrationen med iTunes. Man skal heller ikke forglemme at det også er iTunes man skal bruge til iPod og iPhone - og den musik man køber kan synces direkte derud. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Men tror du så ikke at man for fremtiden skal bruge denne musiktjeneste til din android?

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:14

Vi er så mange som ikke synes at Apple er All That, jeg synes at Itunes og alt hvad Apple laver er dårligt og langt mere besværligt end eks. samsungs mp3 afspillere.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 16:23

Frands:

Nej, det tror jeg ikke de kan. Ganske enkelt. 

Der er mange der har prøvet men det er endnu ikke lykkes for nogle at lave en tjeneste der bare tilnærmelsesvis er lige så god som iTunes. 

Det er ikke kun udbudet af musik men også måden det er præsenteret på, hele købsprocessen og integrationen med iTunes. Man skal heller ikke forglemme at det også er iTunes man skal bruge til iPod og iPhone - og den musik man køber kan synces direkte derud. 

Men den store svaghed ved itunes system, er at hvis din harddisk doer, saa mister du alt den musik du har koebt, med mindre du har en backup(Og det har de fleste private ikke).

Saa hvis google bare fikser det problem, er de allerede foran. Og at man slipper for at bruge itunes er bare en ekstre bonus, for det er godtnok et belastende program.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Joakim Kruse:

Men tror du så ikke at man for fremtiden skal bruge denne musiktjeneste til din android?

Stort set alle dem som har en i-Something, vil formentlig blive ved med at bruge iTunes, og der er jo også en del andre der allerede bruger iTunes selvom de i bund og grund ikke skal fordi de ikke har et produkt fra Apple. Så jeg vil mene at itunes har rigtigt godt fat i markedet, og at det derfor bliver svært for Google at komme ind på markedet, men en måde at gøre det på er selvfølgelig ved at gøre det nødvendigt at bruge den tjeneste til sin android. Men jeg vil stadig mene at google kommer på hårdt arbejde, og de skal ud og finde nogle betydelige fordele ved netop at bruge deres produkt, hvis folk overhovedet skal skifte.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)