Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slik / godbid til receptionisten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal rundt og banke på døren hos alle mulig artede virksomheder. Da jeg udemærket ved at det med blot at komme dumpende ind af døren og tro man kan komme til at snakke med en bestemt person (som man ikke engang kender navnet på) og så få et møde - ja det er naivt og dumt at ro. :-)

Men jeg dog alligevel tænkt mig at banke på for at aflevere en lille flyeres om det som jeg gerne vil sælge dem. Da det ofte kan være en udfordring at få et smil frem på receptionisten og få hende til at give mig et navn til senere brug, og aflevere min skrivelse til rette vedkommende - ja så tænkte jeg at det måske kunne hjælpe lidt på smilet og medgørligheden, hvis der sammen med min flyer var en lille pose mundgodt.

Og det er så her I kommer ind i billedet. Jeg syntes det er for plat med de her små poser haribo vingummi til 1 krone. Det må ligesom godt være lidt mere "voksent". Men omvendt set har jeg heller ikke i tankerne at skulle give mange kroner for denne "belønning". F.eks. har jeg set at man i øjeblikket kan købe Toms guldkarmeller til 8 kr. for en pose. Det bliver bare meget besværligt, da man kun må købe 10 poser af gangen, og jeg skal måske bruge 2-500 poser :-). Men det er nok lidt i den stil jeg tænker - dog må prisen gerne være lavere.

Gode ideer eller måske ligerem tilbud?

På forhånd tak

Mvh

RW

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:56

Tja - hvad med en lille pose skittles - http://www.sliknet.dk/shop/skittles-443p.html

det er noget anderledes.

eller måske en chokoladebar ?

Hvis du skal bruge en ok mængde , finder jeg en rigtig god pris til dig.

Det kan endda være du kan tage en flyer med for mig :)

mvh

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 12:15

Hej Jesper

Tak for dit tilbud. Hvad er det egetnlig for noget? Er det bolcher med frugtsmag eller?

Hvad ville din pris være, hvis jeg i første omgang aftog 200 poser? Du kan evt. skrive det i PB til mig

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:27

Skittles er Amerikansk slik - sådan lidt syrlige frugtpastiller.

Jeg sender dig en pb med forslag.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 18:37

Takker

Andre gode forslag?

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:35

Well.. "Fair Trade"-chokolade er jo super in. Standardprisen i supermarkederne ligger dog vidst på omkring 30 kr. for en lille pose (max 100 gram) med orange flager f.eks.

Jeg har dog fundet dem til 10 kr. stykket for et par måneder siden i Fakta, men om det generelt er en sjælden tilbudsvare, ved jeg ikke. Men det er i hvert fald noget som de fleste opfatter som kvalitet, og så er det stadig lidt et særsyn, da det er en halvdyr vare.

Jeg har ingen anelse om, hvad du som erhvervsdrivende kan få produkterne til, men hvis du indgår et samarbejde med dem, bliver det nok en anelse billigere Skype-Smile

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 08:44

Jeg synes guldkaramellerne var en rigtig god ide. Tag ned i butikken, og hør om de kan skaffe dig 2-300 poser, og om du kan få dem til samme pris.

Mig bekendt er grunden til at der er sat et loft over, at der skal være til at kunder. Derfor kan du være heldig og få til den pris, hvis det bliver bestilt hjem til dig, så du ikke tager dem de andre kunde skulle have haft. :)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Skrevet kl. 09:09

Takker for de gode ideér

Flere er velkommen

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 09:33

Hej, chokolade er jo vores speciale - så giv os et ring så har jeg flere ideer ;o) 72 161777

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:49

Hej!

Har du prøvet at ringe til Toms eller en anden slik leverandør, og så høre om de kunne være interesseret i at sende dig en kasse? Når det er i de mængder kunne du nok få det til en rimelig pris, og hvis du forklarer at det er til reklame så kunne der være større chance for at de var interesseret, da de så også får deres logo og "smag" omdelt.

Ud over det så synes jeg at du skulle vurdere om det at stemme dørklokker er den rigtige tilgang, hvilket selvfølgelig afhænger af din målgruppe, så det kan være svært at sige lige her.

Umildbart ville jeg selv være betænkelig hvis der kom en ind ad døren og spurgte efter et møde, da min første opfattelse af hans forretning ville være "lille og lokal", hvilket kan betyde at der er større chance for problemer med levering af varer, kvaliteten af varen, og om jeg kan stole på at du stadig er der flere år frem.

Igen, det afhænger af din målgruppe, men har du prøvet at ringe rundt og fortæl dem hvad du vil/hvad du kan gøre for dem. Oftest vil sekretæren så selv sige hvem du skal snakke med og stille dig videre hvis personen er ledig, eller give dig en email til personen hvor du så kan sende din flyer til.

Hvad du ABSOLUT IKKE skal er, at lægge ud med at spørge efter én med en speciel stilling. Lad sekretæren bestemme hvem du skal snakke med! Det er sådan jeg gør, og jeg ender ofte med at blive stillet om til direktøren, eller lederen for produktudvikling Smile

Meh, lang tekst Sad

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)