Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA løber tør for penge 16. maj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:39

Øget inflation... Det ender med, at de bare "trykker" flere penge, som de har gjort de sidste 10 år...

Men det kommer helt sikkert til at påvirke firmaer, som f.eks Vestas, Lego mm som har satset stort på det amerikanske marked... Hvor slemt er dog umuligt at forudse...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:07

Hmm Tror jeg går ind og sælger dollars nu så kan man tjene gode penge på forex

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 03:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er utrolig svært at sige, hvor hårdt det vil påvirke Danmark. På kort sigt vil det da have en stor påvirkning, men der er fremgang mange andre steder, der måske overtager noget af markedet, hvis Danmark m.fl. får en periode, hvor de eksporterer mindre til USA. 

Der er lande, der allerede er begyndt at diskutere udskiftning af dollaren med anden valuta, bl.a. når det gælder olie. Der er endda samfund i USA, der i løbet af de sidste 10 år, har indført deres egen valuta uden om dollaren. 

Så får USA endnu større problemer, når Federal Reserve ikke bare kan printe flere penge, og betale i egen valuta, som USA i forvejen ikke har. Men kongressen kan ikke blive enige om de besparelser der virkelig skal til, så det ender galt før eller siden. Dette siger vist alt om USA's gæld

Hver eneste dag låner USA 3-4 mia. dollars. Altså over en billion dollars om året i gæld. Det kræver voldsomme nedskæringer. Man kan starte med at trække de amerikanske soldater hjem fra mellemøsten og nogle af de 700 militær baser de har i 130 lande. 

Som jeg ser det, er der kun nogle få politikere i Washington, der har en politik der kan få USA på skinnerne igen, der virkelig bekymrer sig om landet og folket. Obama sagde forandring, men intet er ændret. 

Ron Paul har en politik jeg tror ville få verden til at se op til USA igen, og give flere venner rundt i verden istedet for flere fjender. Han vil bl.a. have soldaterne hjem fra Afghanistan. Han var den kandidat der fik flest penge fra aktive soldater i 2008, hvor klippet er fra, det synes jeg sender et signal.

Der er da ting jeg absolut ikke er enig i, men jeg savner en lignende politiker i Danmark med den kaliber og viden, som virkelig tør sige hvad der skal til, og kæmper for landets bedste uden at rykke sig, bare fordi der er flere stemmer i det. Men der er for mange der er for status quo, så seriøse ændringer sker nok hverken i USA eller Danmark før det gør ondt og man er tvunget.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)