Net&Bekvemt er et nyt reklamemagasin om internethandel som distribueres til 200.000 husstande. Magasinet indeholder relevante informationer og gode råd om internethandel samt en masse gode tilbud fra danske internetbutikker. Første nummer udsendes lørdag d. 28. april og du har mulighed for at få dit tilbud med! Priserne starter fra kun 4500.- og henviser du til dette amino-indlæg opnår du yderligere 10% rabat på listepriserne. Læs meget mere om konceptet og download vores brochure på www.onoff-media.dk Med venlig hilsen. Mathias Hoffmann On/Off Media - Offlinemarkedsføring for onlinevirksomheder. |
Nyt reklamemagasin om internethandel
Butikker med E-mærke bliver fremhævet! Det må da være den nemmeste måde at skræmme de butikker væk, der bevidst har fravalgt E-mærket. Jimmy |
Det lyder interessant...... Er det muligt at blive holdt opdateret? |
så er der jo også plads til at give 10% amino rabat...ud af de 4500 ![]() |
Dimsedut, du skriver at det er dyrt. Det er jeg stærkt uenig med dig i. Hvis priserne var meget lavere ville vi sætte penge til. En tilsvarende annonce i en gratisavis ville fx koste det samme eller mere, men her drukner dit budskab i nyheder om urolighederne på Nørrebro. I Net&Bekvemt får du ikke bare dit tilbud ud til 200.000 husstande, men får det også præsenteret sammen med oplysninger og artikler omkring nethandel. Derudover er læserne af magasinet positivt indstillet overfor reklamerne (eller ville de vel ikke læse bladet) og dette giver en væsentlig øget effekt. Til alle der gerne vil læse mere om fordelene ved annoncering i Net&Bekvemt kan I downloade vores brochure fra www.onoff-media.dk som grundigt beskriver magasinet og dets målgruppe. Her finder I også den fuldstændige prisliste. Læs også meget gerne mine indlæg om offline-markedsføring her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=12585 |
Hvis du ikke kan se det så er det med at det lyder dyrt hos dimsedut en del af hans signatur, altså det står på alle indlæg han skriver ![]() |
Menuen virker meget langsomt ellers en flot side med lækre farver. Held og lykke med det. Venligst Tina |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk