Jeg overvejer at benytte mig af en eller flere samarbejdspartnere i forbindelse med nyværende og nye produkter på hyllen. Hvordan griber man det mon an? Ud over at annoncer her, naturligvis :) Hvad skal jeg tænke på at forberede, faldgrupper mm? Naturligvis skal der opsættes en form for afregning mellem partnerne samt der skal findes ud af om kunderne er mine eller min samarbejdspartners/forhandlers. Hvad er der ellers af ting man skal have klart? Jeg har f.eks. ingen salgs matriale ud over det på web-sitet og planlægger heller ikke at lave noget, ud over noget snail-mail kampagne som jeg er ved at arrenger - men som jeg ser mine produkter, så er en fin brocure mm. ikke nødvendigt, eller? Hvis der sidder nogle og læser dette, som skulle være interesseret i at forhandle mine produkter, så ville det naturligvis også være cool med en PM eller e-mail via www.nerdlab.se :) Tak for en god debat! |
Hej Thomas
Hvilke produkter er det lige præcist du vil tilbyde til evt. forhandling ?
Ps. burde din blog ikke åbne i nyt vindue - synes ikke man kan komme tilbage til forsiden !
Hvilke produkter er det lige præcist du vil tilbyde til evt. forhandling ?
Ps. burde din blog ikke åbne i nyt vindue - synes ikke man kan komme tilbage til forsiden !