Jeg og en kollega står og mangler en revisor der vil give et tilbud på at få lavet et budget over nogle udlejningsejendomme, som banken kan bruge. Vi er selv lidt på herrens mark mht fradrag og skat osv derfor søger vi rådgivning denne vej. Hvor meget er der tilbage af lejeudgifterne til betaling af afdragene osv!? Vi har snakket med banken, men de vil have vi får lavet et budget over indtægter/udgifter og hvad det vil koste at renovere til "nutidens standard". Jeg er blevet kontakte af en herre herinde fra der var interesseret i at hjælpe men jeg kan ikke huske hvem det var, så håber lidt at denne tråd vil hjælpe! Tallene kan jeg, i første omgang, maile til en evt interesseret. Mvh |
Dato: 01-03-2007 20:18:20 Forfatter:Louis Jensen Hej
Jeg og en kollega står og mangler en revisor der vil give et tilbud på at få lavet et budget over nogle udlejningsejendomme, som banken kan bruge.
Vi er selv lidt på herrens mark mht fradrag og skat osv derfor søger vi rådgivning denne vej.
Hvor meget er der tilbage af lejeudgifterne til betaling af afdragene osv!?
Vi har snakket med banken, men de vil have vi får lavet et budget over indtægter/udgifter og hvad det vil koste at renovere til ''nutidens standard''.
Jeg er blevet kontakte af en herre herinde fra der var interesseret i at hjælpe men jeg kan ikke huske hvem det var, så håber lidt at denne tråd vil hjælpe!
Tallene kan jeg, i første omgang, maile til en evt interesseret.
Mvh
Dette er noget som enhver fornuftig revisor kan lave.