Du kan også indsætte links i selve videoen, så du klikker et sted på videoen, og så tages brugeren til f.eks. itunes. :) Eksempel optaget med Canon EOS 500D: ">Det er en af mine venner der har spiller og tegner. Kan især godt lide kvaliteten når man ser guitaren. :) |
Hej igen,
ved ikke hvad han netop bruger til optagelserne men jeg var den anden dag nede i sony centret for at få information om kameraer til videooptagelse. Jeg er ved at starte min personlige rejseserie op hvor jeg syv gange om året rejser to uger og filmer spots som jeg kalder "Dont tell my mother" spots. Altså alt lige fra &feature=related">Devils Pool, ">El Camino del Ray, Christiania til ">Full Moon Party. I den forbindelse mangler jeg er godt kamera hvor resultatet gerne skulle se professionelt ud til overkommelige penge til at starte med.
Det jeg vil frem til :D er, at ekspedienten anbefalede denne Sony Nex 5 kamera med et ekstra objekt til kun 4300 kr. på tilbud lige nu. Og det var virkeligt god videokvalitet. Man skal jo selvfølgelig efterfølgende bruge redigeringsprogrammer for at få det professionelle resultat.