Hej Aminoer. Jeg har fået anbefalet at bruge Danløn til styring af lønudbetaling og det lyder også lokkende, at det kun koster 15 kr. pr. udbetaling af løn. Men før jeg starter med at bruge dem, vil jeg lige høre jer andre om I kender andre systemer, som I kan anbefale. Jeg bruger C5 light, så hvis systemet kan overføre direkte dertil, vil det naturligvis være en fordel. Mange hilsener Camilla |
Erfaringer med lønsystemer søges
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Inloco Regnskab anbefaler Danløn til de fleste af dem, vi hjælper i gang med løn. Vi har herudover (lidt) erfaring med Letløn, som ikke anvendelsesmæssigt matcher sit navn: Det er ikke spor LET. Dataløn (Multidata) har nogle helt umulige rapporter, hvor du skal være mere end almindelig dygtig for at forstå, hvad der skal bogføres og hvad der ikke skal. |
Mange tak. Nu har jeg oprettet mig som bruger - så er det snart løningstid - juhu! Dbh Camilla |
Vi har brugt dem i en periode, og det er et fantastisk nemt system at bruge og ualmindeligt smidigt, så go for it :) Peder |
|
Alletiders. Tak for al hjælp. Jeg er nu oprettet hos Danløn - så nu skal jeg snart have løn... jubii!!!! Hilsen Camilla |
Velbekomme og hvis du oplever problemer, er du velkommen til at vende tilbage. Hvis du mangler nogen at øve dig på mht. løn-afregning, kan jeg sagtens give dig et kontonummer :) |
He, he... tror nu nok jeg øver mig med mit først ![]() Tak for din hjælp. Dbh Camilla |