Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADWORDS......For synlighed!!! Priside pr uge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

WinkHvad koster det at være synlig?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis annoncen/banneret spiller max, så vil jeg skyde på omkring 2,5 mio. om ugen.

Edit: For at få mest muligt ud af pengene, så skal du samtidig køre radio og TV annoncering, samt helsides annoncer i de store dagblade og evt. købe bannerplaceringer på 4-5 større sites.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:05

Hej Anette

Du bliver simpelthen nødt til at præciserer dine ønsker. Har du nogle bestemte mål? Det kan være salg, nyhedsbrevstilmeldinger eller andet. Synlighed er i min verden ikke et mål med værdi.

Desuden ville det være rigtig godt at kende noget til forretningen bag, så man evt. kunne tage et kig på søgeord og lignende.

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54

Hej:-)

1000 tak for dit svar!!

Jeg er muligvis igang med at købe en web shop!!!

Den har et super godt navn, mere kan jeg ikke rigtig sige endnu.

Anette

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:19

Hehe ok, ja det var dæleme ikke meget info. Det er ihvertfald svært at gætte sig til, når eneste hint er at det er et godt navn, hvilket jo er meget subjektivt.

Hvis du køber en webshop er der rigtig mange ting du skal være opmærksom på, og jeg er bange for at når du ikke ved noget om adwords at du så ikke er helt inde i andre vigtige ting om webshops. Du skal IKKE købe en webshop bare på grund af et godt navn. Du skal alliere dig med en som ved noget om det ellers kan du lynhurtigt smide nogle dumme penge ud af vinduet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)