Jeg har igennem længere tid gået med ideen om en perfekt unik ipad app, der virkelig mangler! Den kan bruges i så mange forskellige sektorer, at jeg slet ikke forstå den ikke er lavet endnu.
|
Hvis du skal lave et program med en du ikke kender må du nok heller få lavet en Nda , så han / hun ikke stjæler din ide. Derfor vil det nok være en ide at poste et job opslag i stedet, og så kan du finde ud af hvad folk kan og om de kan hjælpe dig med at komme videre
Der ud over syntes jeg du skal overveje at tænke lidt ud i fremtiden med det samme, hvorfor ikke lave en android app når du er i gang ? hvis din app virklig mangler er det vel ikke kun ipad folk der mangler den:-)
Husk desuden at tænk på design og brugervenlighed, få lavet en mockup af programmet og se om det fungere sådan som du havde tænkt dig, det løber stærkt hvis man skal rette i et program som er helt forkert.
Og sidst men ikke mindst. Få lavet en plan, hvornår vil du lancere programmet, hvem skal have besked, hjemmeside ? pr osv.
Kan ikke se nogle problemer i at dele 50/50, dog skal apple jo have en del af kagen for at hoste dit program i app store
Christian