@Kim - Forstår jeg dig ret, siger du også at meta-keywords på ingen måde kan virke appelerende over for søgemaskinerne. Sociale booksmarks er en helt anden snak.
Anyways, back to the topic. Chris, du har et seriøst problem med dine produktekster. Enten er de meget korte, ellers er de snuppet fra producenten - ingen af delene er at foretrække.
Skriv dine tekster selv (og målret dem søgeord, som du gentager flere gange + har først i din title), sørg for at de har en god længde, og kontroller herefter at dine konkurrenter ikke snupper dine unikke tekster. Suppler med interne- og eksterne links til de enkelte produkter, med gode ankertekster.
@Kim - Forstår jeg dig ret, siger du også at meta-keywords på ingen måde kan virke appelerende over for søgemaskinerne. Sociale booksmarks er en helt anden snak.
Ja det er på sin vis det jeg siger, men i og med man jo får juice fra bookmarking sider, i hvert fald rigtig mange af dem, så har dette jo en positiv effekt på dine rankings på Google. Kan man spare noget tid er det jo godt efter min mening.
Og chris hvis ikke du har en artikel for hvert produkt ville det også være et godt sted at starte. Det er et kæmpe arbejde at få en side op og køre optimalt, og det er et arbejde der skal vedligeholdes løbende.
Er du på www.edbpriser.dk for her vil du kunne hente mange kunder, hvis du prismæssigt ligger godt.
Jeg har selv forhandlet Hardware og software, men det er et hårdt game.....Så thumbs up herfra
For det første vil meta-descriptions og meta-keywords ikke direkte påvirke din placering i søgemaskinerne, men snarere gøre de resultater hvor du dukker op mere appellerende (hvis det laves rigtigt).
Vil du gerne uddybe hvordan du mener at meta-keywords kan gøre resultaterne mere appelerende?
/ Emil
Hej Emil, hvis du læser mit indlæg færdigt, istedet for at citere en lille del ude af kontekst, så tror jeg du vil kunne se at det var en simpel slåfejl.
Du har haft en fejl den 23. Marts som du ikke har fået løst rigtig. Se google cached version af www.net-trading.dk - den står som nr. 5 i en site søgning. Checker du nu din HTTP header på samme adresse, får man en fejl 404 Not Found
HTTP/1.1 404 Not Found => Cache-Control => private Content-Type => text/html; charset=utf-8 Server => Microsoft-IIS/7.5 Set-Cookie => ASPSESSIONIDCSSRTBSD=DDJGFOGABGJGCNPLANIFILAH; path=/ Date => Mon, 04 Apr 2011 17:54:09 GMT Connection => close Content-Length => 5341
Denne fejl skal du nok have løst inden du får bedre resultater i google søgninger.
Endvidere kan jeg tilmelde mig nyhedsbrevet uden at indtaste nogen E-mail adresse - her burde der nok være en test for en rigtig opbygget mail adresse.
Jeg har et fuldtidsjob, så det her er et fritidsjob for mig. Desuden er min erfaring ikke større end et halvt år, og min kompetance på en microsoft webserver er ikke stor. Så vil du have en til at lave det for dig, er der en del freelancer herinde der står til rådighed.
Jeg er meget nysgerrig efter hvad fejlen er, og vil også gerne hjælpe dig hen ad vejen, velvidende at med den fejl skal der hurtigt findes en løsning.
Kan du kigge i loggen på webserveren efter en fejl 404.xx - og fortælle hvilke tal der står som xx - kan jeg måske fortælle dig hvor du skal kigge efter fejlen.
IIS log filen ligger som standard i %WinDir%\system32\LogFiles\W3SVC1\ eller HTTPERR log filen ligger som standard i %WinDir%\system32\LogFiles\HTTPERR\