Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der rent faktisk skaber en kontakt herinde?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået særdeles meget ud af Amino...
Firmamæssigt har vi fået en del samarbejdspartnere og endnu bedre også kunder (som forhandler vores system).
Personligt har jeg - bl.a. til Amino fredagsbarerne - mødt en masse spændende mennesker og så har jeg - ikke kun på baggrund af Amino, men bestemt ikke uden dens hjælp - udviklet mig fra at have en enkeltmandsvirksomhed til nu at have et ApS...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:39
god pointe!

Savner dog at finde dem - dvs om der kunne være en linkssamling til investorer, så man nemmere kunne finde dem.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:43
En linksamling ville helt sikkert være en god ting for dem der søger penge.

Men jeg tror ikke særlig mange investorer har lyst til at stå på en liste og blive kontaktet med alverdens underlige uholdbare ideer. Investorerne sidder med trumfkortet på hånden, og kan vælge og vrage, jeg tror de har det langt bedre med at liste rundt på nettet og aflure ideer og derefter kontakte de pågældende personer.

Det er jo ingen hemmlighed at rigtig mange tror og håber på at finde investor kapital, men som Magle nævner så er der jo også mange ideer som ikke er holdbare. Investorene ville blive oversvømmet med håbefulde folk der ville have penge hvis de stod listet i et register.

Overstående er basseret ud fra mine egne tanker, og i tilfælde af at jeg en dag skulle stå i den heldige situation at have nogle millioner "for meget".

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:02
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:03
Dato: 01-03-2007 15:43:23
Forfatter: Martin Tygsen
En linksamling ville helt sikkert være en god ting for dem der søger penge.

Så sandt som det er sagt - hvilken investor gad blive spammet med håbefulde mennesker med mere eller mindre vanvittige ting!?
Tror google må have de svar jeg søger.
For som poll''en viser - så sker der faktisk en kontakt - og hvad man allerede nu også kan se; investerne er ikke meget herinde - det er jo folk som fandt invester der klikker på poll''en

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:37
Tror nu ikke de fleste investorer er så nervøse for at blive "spammet" med alle mulige ting.

Enhver seriøs investor har jo fastlagt en investeringspolitik, som beskriver hans interesser i form af:

1) Sektorer

2) Grænser for kapitalmæssig investering

3) Investering i form af netværk og viden

4) Stadie i virksomhedens udvikling(f.eks. seed, early stage, osv.)

Ligger projektet udenfor disse grænser og virker ideen uigennemtænkt og projektet useriøst, vil en investor nok ikke engang bruge den tid, det tager at skrive et høfligt afslag.

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:22
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 01:15
Hej Alle Aminoer

Jeg tror, at selv om der er mange, der lige som jeg er lidt med på side linien, bliver lavet mange kontakter her inde.

Personligt har jeg ikke lavet nogle endnu, men er slet ikke i tvivl om at det kommer, efterhånden som jeg får brug for leverandører til forskellige opgaver.

Min oplevelse af Amino er at der er en helt utrolig vilje til at hjælpe andre med deres projekter / forretninger. Jeg er meget godt tilfreds med at begynde at bruge dette forum og håber at selv at kunne bidrage med lidt indput af og til.

Med hensyn til kontakt til pengemænd, så skriver Erhvervs Bladet (kan læses på nettet) jævnligt om folk der har solgt deres virksomhed og vil fungere som Business engele. Så der er muligheden selv at finde en og tage kontakt, eller bruge det lokaele erhvervsråd, de har måske også nogle de kan henvise til.

Mvh

Thomas Bonde

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:58

Jeg har haft/ har stor glæde af Amino. Jeg har ikke fundet en partner eller investor herinde, for det har jeg ikke ledt efter. Tilgengæld har jeg fået mange kunder her og masser hjælp

Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:28
Har kun Været herinde i 4 dage, og har allerede fundet flere investorer og en SUPER partner. Har kun gode ting at sige om amino.
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)