|
Der mangler et punkt "Jeg er bare nysgerrig og vil se resultatet".
For ellers tvinges man jo til at stemme og ødelægge resultatet, hvis man er nysgerrig :-)
Der mangler et punkt "Jeg er bare nysgerrig og vil se resultatet". For ellers tvinges man jo til at stemme og ødelægge resultatet, hvis man er nysgerrig :-) |
|
|
|
|
"Det er da overhovedet ikke rigtigt, du kan jo trykke på knappen view results" Haha, ja jeg var vist lidt for hurtig på aftrækkeren. Er bare så vant til, at man i sådanne afstemninger er tvunget til at ødelægge resultatet, for at få stillet sin nysgerrighed :-) |
Det man ind i mellem glemmer at tænke på er at amino er langt større end de vi ser til dagligt. Der er en lille gruppe aktive brugere der debattere om iværksætteri, de fleste af dem er iværksættere og ikke investorer ( dog med undtagelser ) Derudover er der en langt større grupper der bare læser med, jeg har på fornemmelsen mange af disse er investorer og lign. Ser de en god ide et sted skriver de det ikke i forummet men tager direkte kontakt til den pågældende bruger. Min pointe er hermed at jeg tror der foregår langt mere på amino end vi oplever til dagligt. |
Dato: 01-03-2007 15:23:37 Forfatter: Martin Tygsen Min pointe er hermed at jeg tror der foregår langt mere på amino end vi oplever til dagligt. Jeg tror du har ret Martin, for vi er jo kun en 50 stykker som snakker herinde ofte (ingen nævnt ingen glemt), men der er jo mange flere brugere end os, som altid er med i en debat, ellers havde amino jo heller ikke alle de unikke besøgende. Men jeg tror så tilgenglæd også at der er mange af de ideer vi bliver præcenteret for herinde, som aldrig bliver til noget, der er jo nogen mennesker som opretter en profil, fordi de hurtigt tror de kan få lavet noget gratis eller hurtigt kan finde en investor som vi kaste penge efter dem, uden at investoren kan få en ordenlig andel af virksomheden eller ikke må få detaljer omkring ideen osv. Men det er da godt at se ud fra afstemningen at der er nogen som finder hinanden |