Hej, Jeg går og arbejder på et nyt koncept, men er gået lidt i stå og vil derfor gerne høre jeres mening og gode råd. Jeg har fået en del high-end firmaer fra den københavnske brude - og livsstilsbranche til at gå med i dette projekt, som går ud på følgende: Inspirationsaften for kommende brudepar, hvor de møder de bedste leverandører indenfor branchen. De skal betale et lille beløb for entré, men de får en goodiebag (som man rent faktisk kan bruge til noget, da den vil indeholde gode rabatter og gaver fra de deltagende leverandører), hvor værdien er 50 % højere end entré prisen. Udover det så går entré kronerne ubeskåret til et godt formål (har ikke fundet det rette endnu, da alle skal være enige om dette). Leverandørerne er nøje udvalgt, da dette arrangement primært henvender sig til en købedygtig gruppe med middel eller stor husstandsindkomst. Der vil være privat koncert med et anerkendt fest band, styling tips, smukke modeller i brude - og selskabskjoler, smukke smykker, velsmagende bryllupskager og meget mere. Som udgangspunkt, syntes jeg at det lyder fint, men jeg er ikke tilfreds. Det er som om der er noget der mangler, som kan få dette arrangement til IKKE at ligne alle andre arrangementer, Jeg ved ikke om det er nok, at det støtter en god sag? Jeg ser frem til at høre jeres mening:-) På forhånd tak. |
Velgørenhedsaften for kommende brudepar
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)