Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Men hvilken havn!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder p.t. på udviklingen af et nyt shipping spil.

I den forbindelse har jeg behov for, at vide navnene på de 3-5 største fragt havne, lufthavne, lastbil centrer og fragt togstationer på alle 7 kontinenter.

Er der nogle der kan hjælpe - evt. henvise til nogle URL´s hvor info kan findes.

Har søgt nettet tyndt og skrevet til ambassader rundt omkring uden det store held.

Måske du ved hvad det er i Asien og en anden ved hvad det er i Syd Amerika :-)

Al hjælp er meget velkommen.

Ulrik Max

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:43
Ring til et eller to af de store shipping firmaer, så har du da svar

for størrelse kan kan nok der defineres på mange måder er det areal, kapacitet eller ton der går ind og ud, og er det containere eller tæller du også olie.

I Danmark mener jeg Fredericia er den største pga af rafinaderiet men Århus er den største på containere.

Held og lykke med det

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:25
I Hamborg, Rotterdam og Antwerpen ligger der nogle kanon STORE havne/containerterminaler. 

I Durban i Sydafrika samt i Sidney i Australien ligger der ligeledes giga store havne/containerterminaler.

Du kan jo prøve at Google Sidney Habour og så videre.

Frankfurt, Amsterdam samt London (Heathrow) er vist nok lufthavnsterminaler, som håndterer mega meget international cargo.

Nordøst for London ligger der en stor lastbilsterminal - eller hvad det nu hedder. Under alle omstændigheder er den imponerende stor. Ka'' bare ikke huske navnet på bydelen... Men den ligger lige ved motorvejen til Birmingham.

Håber du kan komme videre - og go'' fornøjelse med videreudviklingen af spillet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:01

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:52
Du kunne jo også downloade Ports of Call fra Downloadcentral, og se, hvilke ports, de har brugt. En anden mulighed er at søge på f.eks. maersk.com; måske har de noget information om havne. Hvis jeg var dig, ville jeg ikke nødvendigvis gå efter de største, men snarere efter nogle havne, hvor placeringen er god i forhold til spillets dynamik.

Kristian
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:02
Hej.

Tak for god input.

Ja, har også kraftigt overvejet, at jeg blot bestemmer hvilke storbyer der skal være repræsenteret.

Men samtidig ønsker jeg også, at det skal være realistisk.

Wikipedia... Hvorfor har jeg ikke tænkt på den. Oplagt :-)

Tillægsspørgsmål.

Hvad er det præcis, der fangede jer, ved Ports of Call? -  Succes kan ikke kopieres men info kan altid bruges :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)