Må jeg tale som en havnearbejder, der har fået for mange bajere eller vil det gå Hr. Thorborg for meget i bedene? |
Der er nok plads til en til, efter hvad jeg kan se :-)
Der er nok plads til en til, efter hvad jeg kan se :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu svarer jeg på hvordan man kan komme i kontakt med mennesker. Og der kan man fint sende en mail, skrive til personen på Facebook eller kommentere på en blog.
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tja, det hele kører rundt i den ene cyklus efter den anden. I anden halvdel af 90'erne så det ikke ud til, at Microsoft skulle kunne stoppes. Men DET skete... heldigvis! Før Microsoft kom til var IBM helt enerådende, men IBM fik een på skrinet... heldigvis! For ikke lang tid siden dukkede en herlig nyhed op: Apple er nu større end Microsoft. Hurra! Jeg er da helt enig med Jimi i, at Facebook og Twitter på et eller andet tidspunkt ryger ud. Det sker lige så snart, nogen har fundet på... ikke nødvendigvis noget smartere, men noget, der passer med strømningen. Google kommer også til at stå for skud... heldigvis. På mig virker Twitter som pop. Det kan godt være, at nogen har scoret succes med Twitter, som Niklas nævner det, men hvis Facebook kan ændre sig og følge strømningerne, holder Facebook nok lidt længere. Mange siger, at det er på Twitter, der laves business, men det var det samme lige omkring år 2000 med dot-com-boblen - og DEN revnede med et brag.
|