Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bærbar fra edbpriser, men hvilken skal man nu lige vælge? 21 bud

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige Aminoer.

Jeg skal have min en ny billig bærbar :-) Mission er at finde en lækker en til under 3000kr.

Jeg har selvfølgelig kigget lidt på edbpriser: http://www.tinyurl.dk/26003 (bare rolig det er bare link til edbpriser, med søgning på min 15" max 3000kr)

Der er 21 stk, hvilket jo er ret fedt. MEN nu kommer det store spørgsmål, hvilken skal jeg vælge?

Jeg hører også gerne hvis i kender til andre alternativer, eller hvis i mener jeg bør bruge lidt mere på en ny laptop.

Jeg skal bare bruge det til til webdesign og surfen på nettet. Så ikke noget helt vildt krævende, men alligevel skal der kører hurtigt og stabilt.

Ha en super dag!

Fra regnvåde DK

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:51

Hvis den skal bruges til webdesign skal du også kigge efter en bærbar med 4GB så du har noget hukommelse at arbejde med.

Så vil sige du nok hellere skulle satse på omkring de 5.000.- for en. Så rammer den mere dine krav med at bruge den til webdesign.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 11:53

Ja det kan du have ret i, men det er ikke så "tungt" det jeg laver, så vil tro 2gb faktiskt er nok Smile

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 12:06

Ja den ser os lækker ud!

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:17

Hvilken form for webdesign snakker du i? Krævende Photoshop? For så skal du smide lidt mere.

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:25

Jeg ville vælge en Medion god og billige bærbare med det sidste nye hardware.

Tjek her

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 12:31

Det er ikke så meget jeg kræver til webdesign. Bruger ikke nogle krævende programmer til det :-)

Medion er også en mulighed, men har bare haft lidt svært ved at Aldi sælger dem... ved dog ikke helt hvorfor :-D

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 12:44

Dette er dog et helt andet prisleje at jeg snakker i nu, men sony vaio til 7-8k.. det er virkelig en super fed computer ! jeg har prøvet før at have billige computer, men det kan på ingen måde sammenlignes med når man har ofret måske meget mere, men hverdagen bliver nemmere og man bliver ikke irriteret på skidtet når det bare fungere ;)

Så hvis jeg var dig så havde jeg brugt flere penge på en computer og hvis du ikke har dem, så havde jeg fundet en låner af ven eller familie indtil pengene var sparet op (:

At have noget godt grej at arbejde på, gør altså livet lidt bedre :D

Vh Peter

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 12:51

Point taken :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)