Kort om projektet: Jeg kæmper for og få en e-shop der sælger tøj op og køre, jeg har ikke prøvet at starte en forretning før, så jeg er på bar bund ang. hvor jeg skal starte henne til hvordan jeg skriver min første forespørgsel ud til designerne. Nogle der kan bidrage med lidt hjælp, skabeloner til forretningsbrev på forespørgsel, ting jeg skal tage hensyn til, hvad stiller designerne som krav til mig for jeg må forhandle deres produkter, og så alle de ting jeg ikke har fået med. Det ville være en kanon stor hjælp hvis i ville komme med nogle tips og råd, eller svar på ovenstående :) Håber at høre fra jer derude Med venlig hilsen Nicolai Larsen |
Hej Nicolai.
Vil du forhandle anerkendte designeres kollektioner i din webbutik?
Eller er du på jagt efter en "unknown", som du vil indlede et samarbejde med på kommisionsbasis?
Under alle omstændigheder skal du investere i deres kollektioner. Konditionerne er barske - og investeringerne er store. Der forventes, at du investerer i 4 årlige kollektioner (2 hovedkollektioner og 1. forårs + 1 efterårskollektion) - hvis det altså skal være et etableret/anerkendt brand.
Investeringen vil udgøre mellem kr. 50.000 til 80.000 per hovedkollektion + kr. 20.000 til 40.000 per "bikollektion".
Du får naturligvis lov til at håndplukke.
Men ring og tal med de pågældende virksomheder eller deres agenter i DK. Du får svar med det samme.