Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på facebook side :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg skal snart lancere min nye facebook side. Men jeg mangler lige feedback på siden. Gode idéer søges :).

Siden er ikke offentlig endnu, så har ud lyst til at hjælpe mig, så send din mail i PM og jeg tilføjer dig.

Det kunne være super fedt med lidt hjælp.

På forhånd tak

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 20:44

Flere er velkommen :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 21:46

Så den åben for alle.

Tilmeld jer gerne så jeg kan ændre navn på siden :)

Alt feedback er velkommen

http://www.facebook.com/pages/StyrKostendk-F%C3%A5-optimalt-udbytte-af-din-tr%C3%A6ning/173205449383801?ref=ts

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 13:30
Det ville være lækkert med mere feedback :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:59

Du kunne evt. kopiere nyhedsbrevskoden fra din hjemmeside over på FBML siden, så folk kan tilmelde sig nyhedsbrevet direkte fra Facebook. 

Derudover ville det ikke skade med 2 forskellige billeder på hhv. profilbilledet og velkomstssiden.

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 19:33
Skide gode ideer Kasper.

Jeg takker ! :)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:54

Som Kasper siger, læg tilmelding til nyhedsbrevet ind i selve facebook-siden. Det er klart smartest. Brugerne befinder sig i en slags tryg atmosfære på facebook, som de kender - så hold dem endelig der.

Jeg ville også, hvis jeg var dig, arbejde med lidt tydeligere call to action. Dvs. større knapper - evt i en fangende farve som grøn eller noget i den dur. Et almindeligt tekstlink holder ikke rigtig Smile

Derudover tror jeg at jeg ville arbejde med dine tekster, hvis jeg var dig. Udover at der er et par stave- og tegnsætningsfejl, er der også et par formuleringer, som jeg i dit sted ville lave om. Det gælder egentlig også på din hjemmeside - du starter med at skrive: Træner du seriøst, eller ønsker du bare at tabe dig?"
Mon ikke dem, der "bare" ønsker at tabe sig, også synes at det kan være rimelig seriøs træning? Wink Det værste du kan gøre er at træde (en del af) din målgruppe over tæerne.

Til slut synes jeg da du skal få gang i din væg - smid et par gode råd, opskrifter eller hvad ved jeg ud på væggen. Karma strikes back, også på den gode måde. Hvis du forærer noget til dine brugere, vil de, hvis du griber det rigtigt an, føle, at de skylder dig noget. Det kunne f.eks. være en tilmelding eller lignende.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 20:26

Hej mathias :)

Rigtig gode råd. Jeg vil få kigget mine tekster igennem.

Jeg har flyttet tilmelding af nyhedsbrevet til facebook, er det således du tænker ?
Nu kan brugeren tilmelde sig direkte, desværre føres brugeren over på min side bagefter. Håber ikke dette er træls for brugeren. Ville du lave det som en popup ?

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:36

Jeg synes du skal kigge kraftigt på din visuelle identitet, samt udtryksform.

Der er mange programmer derude til kostplanlægning og jeg har ikke ved at kigge på din FB eller www set hvad du kan gøre for netop mig ? ? ?

Det er møg svært at lave de vane ændringer et vægttab kræver og endnu sværere at fastholde, det er derimod nemt at finde "produkter m.m. der garanterer" vægttab og øget livskvalitet.

Så tænk lidt over hvilken VÆRDI dit produkt tilføer din målgruppe og hvordan du vil præsentere det.

Smile

GL

/jonathan

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 20:42

ACOOLTOOL:

Jeg synes du skal kigge kraftigt på din visuelle identitet, samt udtryksform.

Der er mange programmer derude til kostplanlægning og jeg har ikke ved at kigge på din FB eller www set hvad du kan gøre for netop mig ? ? ?

Det er møg svært at lave de vane ændringer et vægttab kræver og endnu sværere at fastholde, det er derimod nemt at finde "produkter m.m. der garanterer" vægttab og øget livskvalitet.

Så tænk lidt over hvilken VÆRDI dit produkt tilføer din målgruppe og hvordan du vil præsentere det.

Smile

GL

/jonathan

Spændende materiale :).

Jeg skal selvfølgelig fortælle mine brugere hvorfor mit system er bedre end alle de andre !

Jeg går straks igang :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)