Hej Det kunne være super at få lidt feedback på min hjemmeside da jeg ikke rigtig kan komme på mere og tror det vil være fornuftigt med nye øjne. Den hedder www.dintaeppekaede.dk Jeg ligger på ca. 150 besøgende om dagen og modtager i gennemsnit en ordre om dagen. Men det er jo ikke nok! SÅ vidt jeg har kunnet se på de analyse programmer jeg har, ser det ud som om folk stopper ved betaling og forsendelse, men hvorfor ? Håber i kan hjælpe med nogle kloge ord. Takker. |
Vurdering af hjemmeside
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Er det nødvendigt at tage tranaktionsomkostninger? Også her taber du nogen. Måske du kan hæve prisen en smule i stedet... virker lidt åndsvagt at opkræve det. Husk også at vise kort logoer på siden - det er et krav samt det giver kunden tryghed. Har lige lavet en shop for en kunde også hos Dandomain Billige Dæk & Fælg måske du kan få lidt inspiration der ... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Billeder under showroom ville også være en naturlig ting. Et plus er helt sikkert at du skriver i bunden af siden at folk altid kan ringe... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Forsiden skal ryddes op, så de ting der gør din butik unik kommer i centrum. Altså Dag-til-Dag levering, svar på mails inden for 2 timer osv. Lige nu er det alt for overskueligt. Hele denne her pløre: Vil jeg anbefale dig at få væk. Jeg tror også hele tiden man kan klikke i din overskrift på siden, altså der hvor der står Tæpper, Vinyl, Trægule, Måtter osv, dem kan du da lige så godt gøre klikbare. Du har en knap i menu der hedder "Bestil" - kald den heller indkøbskurv og lad den ligge til selve kurven, folk er mest kendte med den procedure. Dandomain er netop kommet med en 5.5 version uden frames, prøv at kigge lidt på den, nogen rigtig lækre muligheder i den. Udover alle disse små ting, er der jo også det rent grafiske, synes ikke rigtig din side udstråler en kæde - virker meget som en lille hobby side. Din side burde have format som en store - som tæppeland eller lign. Prøv at kigge på deres sider - og se hvad de gør - og så gør det en smule bedre. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Det er kun gode ideer jeg kommer med :-) Din email - burde også hedde kontakt i stedet. Få lavet en kontakt formular hvor folk kan skrive direkte til dig - tænk hvis folk nu kun har en ofir, hotmail eller gmail konto - de vil skulle kopiere din adresse, gå ind på gmail, logge ind, oprette en mail og så først der kan de sende den .. en kontakt formular skal de bare lige taste navn, email og beskeden ... Du laver også klassikeren på din forside lige at tænke, når jeg nu har folk herinde, så skal jeg da også lige linke til min sikkerhedsside. Det gør man ikke. Måske klikker 1 ud af 100 på det og på siden skal der 100 før der går et salg - men samtidig får mange andre en klar opfattelse af din side er lidt for hobbypræget da du linker på den måde.... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab