Du har ret Henrik, fingeren på pulsen har jeg ikke over for alle de tåbelige regler det offentlige pålægger iværksættere. Jeg har to virksomheder jeg forsøger at drive, laver mine videoer, skriver bøger og hjælper mere end 100 iværksættere hver uge, gratis, med deres forretning. Så nej, jeg har ikke tid og overskud til at sætte mig ind i hvad hver en stempelskubber finder på af nye sindssyge ting. Jeg tog det op i går, fordi gode Amino'er begyndte at debattere det og jeg på den måde fandt ud af det... De bedste hilsner Martin |
Lige en kommentar.
Man kan mene hvad man vil om måden, tidspunktet m.m. det har været kommunikeret på.
Men budskabet er edderbankemig nået ud til folk.
Det har været i alle landets aviser på forsiden, det her været på flere radiokanaler, det kommer i TV News på søndag som debatoplæg til hvad vi bruger medier til, med førende chefredaktører.
Det har fået næsten 1.000 kommentarer (95% thumps up) på YouTube og sikkert lige så mange sammenlagt på EPN, Ekstra Bladet m.m.
Dertil har det giver rekordbesøg på Amino i går, med 1.000 flere besøgende end vi plejer og dertil 50 % flere oprettede Amino brugere.
Så flere iværksættere er blevet opmærksomme på Amino og får derfor hjælp, flere danskere er blevet opmærksomme på det offentliges tåbeligheder over for iværksættere og det har startet en god diskussion om hvordan Danmark bliver ledet.
Det er sgu da meget godt for "misbrug" af en 3 årig og 3 1/2 min. på sin iPhone.
Eller?
De bedste hilsner
Martin
Bliv gratis medlem