Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendelse af brochure

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For at få lidt mere gang i min butik har jeg overvejet at sende en masse brochure rundt til de butikker der kunne have interesse i mine produkter. Her gælder det så restaurations branchen.

Men hvordan får jeg fat i feks alle adresse på cafeer i jylland, så jeg kan sende min brochure ud til dem?

Hvem sender brochuren ? (ved postdanmark har noget der hedder magasinpost)

Det optimale løsning ville være jeg fik lavet min brochure og så ringede jeg til post danmark og bedte dem sende det rundt til ja feks alle restauranter i jylland, men kan man det ?

Der må være et firma der lavet sådan noget hele tiden.

Hej

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:57

prøv ring til dem og hør ad! :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:29

Hej Elkoger... har du fået svar fra dem?....

Hvis ikke så vil jeg hvertfald meget gerne hjælpe dig i østjylland, hvis det skulle være noget :)....

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:14

Jeg syntes det lyder meget gammeldags med at sende brochure til virksomheder, hvor stor er chancen for at det bliver læst?

Min erfaring er at det ryger direkte i skraldespanden, eller det havner hos den forkerte slutbruger, som reelt kan tage stilling til om man vil købe eller ej.

Jeg har selv prøvet at drøne rundt med flyers i nærområdet for en butik, hvor man skulle tage sin flyer med i butikken og få en rabat. der kom ikke én eneste med en flyer ..........

Men måske det fungere i netop din branche?

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 15:52

Hej Elkoger

Adresserne kan du købe, men jeg ved ikke lige hvor.

Men jeg har set en smart ting på min vej. Det er en ydelse, hvor du kan designe og sende et postkort direkte til en adresseliste, som du oploader.

Det er samtidigt rimeligt i pris, for de bruger PP post, hvilket er den billigste måde at sende ting ud på.

Smid mig en mail på kim@billigtisverige.dk, så skal jeg finde det frem til dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)