Er du blevet kold inden i ved at konkurrere ?
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Jimi Hove
Fra
jimihove.dk ApS
Skrevet
29-03-2011 kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Som selvstændig, som ambitiøs selvstændig, så handler det også om at erobre, det handler om konkurrence. Noget jeg ofte rigtig godt kan lide, men også andre gange synes er totalt ligegyldigt og meningsløst arbejde. Men nogen skal jo gøre det.
Her er en rørende video, om konkurrencemennesker, der hjælper hinanden. En god modgift
Hjælp
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-03-2011 kl. 22:39
Svar
Hej Jimi
En ting man skal tænke på er.
Er man i sit livs moment, og skal være afhængig af andre, så vil man aldrig blive til mere end det moment.
/Kenneth
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Hej Kenneth,
Jeg er ikke sikker på jeg forstår ? Mener du at hvis man har moment, og man skal være afhængig af andre, så bliver man aldrig til noget ?
Der har jeg det så helt omvendt :-)
Jeg smutter i seng, og drømmer om gode mennesker der hjælper , og er afhængige, af hinanden :-)
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-03-2011 kl. 23:02
Svar
Hej Kenneth,
Jeg er ikke sikker på jeg forstår ? Mener du at hvis man har moment, og man skal være afhængig af andre, så bliver man aldrig til noget ?
Der har jeg det så helt omvendt :-)
Jeg smutter i seng, og drømmer om gode mennesker der hjælper , og er afhængige, af hinanden :-)
Hej Jimi
Jep, det er korrekt.........Hun kunne have kravlet rundt, og derved havde momentet været større.
/Kenneth
Svar