Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behov 3.9 mio kloge kroner søges. - Men hvor?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget overordnet handler projektet her om minimering af administrative opgaver hos primært håndværkere. Dette gøres ved at samle en række værktøjer, mennesker og services som udgør et værdifyldt holde-i-hånd-koncept for medarbejdere og styringsværktøjer til ledere.

3.9 mio dkkr. Her er budget som IKKE er overdrevet mht salg samt opstartsomkostningerne er sat højt. Der er med andre ord god plads til forbedring.

Her er kun regnet på en dansk udgave af konceptet, men med mindre ændringer i modellen og samarbejdspartnere, så passer systemet ind i Tyskland, Frankrig, Tyrkiet, Italien, England, Spanien, Polen, USA, Australien og mange andre lande, som opfylder nogle simple krav.
Målgruppen i Danmark udgør et fornuftigt grundlag for opstart, men forventningen er på internationalt niveau.

Der er meget stor interesse fra revisionsselskabet BDO og teleselskabet 3 og Telenor. (Tilbud fra disse haves eller er på vej). Jeg mangler stadig kontakt til PWC, for at indhente et konkurrerende tilbud til BDO.

Jeg er den lille mand med en god ide som gennem det sidste halve år har satset alt, hvis dette projekt skal have en chance, så skal jeg bruge adgang til resurser snart. Jeg ved det bliver dyrt for mig at finde penge til projektet, og det accepterer jeg.

Forretningsplanen med en dybdegående forklaring af konceptet er udarbejdet og kan sendes. Interessenter bliver vurderet i samarbejde med NOVI og derfor forbeholds retten til at takke nej. Kandidater til direktør posten, bestyrelses medlemmer og generelt kloge resurser vil blive foretrukket

Kontakt bør indeholde informationer om:

• Generel information. Gerne med informationer om type, alder og familiære forhold
  • erfaring med opstart af virksomhed - hvornår og hvilke(n)
  • mulighed for aktivt at deltage i virksomheden
  • mulighed for at tiltrække samarbejdspartnere via netværk
  • hvad er målet med investeringen
  • mulighed for at udvide investeringen - fx. ved stor succes, er der så mulighed for at mange doble investeringen

Med et ønske om at finde den eller de rigtige samarbejdspartnere.

Dennis Jensen
DJ at CeQ dot dk - skriv til denne mail så udleveres telefonnummer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)