Det er faktisk rigtig var lige inde på livecounter, der var 8 online!:D |
bump:D
Det er faktisk rigtig var lige inde på livecounter, der var 8 online!:D |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
bump:D |
Hej Kasper, Jeg tror problemet er længden på uddraget. Overskrift.dk bringer ganske rigtigt kun et uddrag, men uddraget er langt nok til, at Copyscape.com opfatter det som DC. Jeg ved ikke helt, hvad man kan gøre ved det. Hvis det er en Wordpress blog kan man muligvis udfylde det felt, der hedder "Uddrag" og håbe på, at Overskrift.dk bruger dette uddrag i stedet for sit eget.
|
Det var mere det her: Har været inde og læse lidt om SEO, men jeg forstår det ikke helt. Hvis vi nu siger jeg gerne vil ranke højt på ordet gadget, skal jeg så skrive mange artikler om gadgets, er det forstået rigtig? Har desuden også installeret all-in-one-seo wordpress plugin.
|
Grundlæggende kan du dele opgaven op i tre trin:
Domænets anciennitet er også en faktor. En faktor, som du af gode grunde ikke kan gøre meget ved på kort sigt. |
folk tænker tit kun tekst som indhold på siden, det er vigtigere du spreder dig. husk videoer på siden masser af billeder kryds link på egen lav fokus hvordan får du bruger til at blive på siden længere stjerner karakter så bliver de længere give kommentar som du godkender lave forum på egen siden lav blogger på siden alle mulig tiltage der gør bruger bliver længere på siden , derved oveni en lille bonus måske får du et par ekstra links fordi siden er så god hurtigt kom ind på siden er også vigtigt ellers forlader folk siden før de er kommet ind på siden, derved lig ikke ind på undersider alt for tunge billeder mv.
|
Tak for rådene:D kom gerne med flere:D Siden ranger faktisk nummer 1 på "hvad er kortkastning" :P |
Og søger gerne flere råd til hvordan man kommer til at range på søgeord fks. gadget (har jeg forstået det med ankertekst rigtig?:D
Mvh. Kasper/ Testbloggen.dk |
Vedr. rangering på ordet gadget: 1. Ja det handler om at skrive gode artikler om gadgets - hvor ordet "gadget" indgår med keyword density på 2-5%. 2. Byg links med ankertekster; det vil f.eks. sige, at du finder et andet website, der handler om gadgets og laver sådan et link til din side: gadget. Et andet eksempel kunne være en dofollow-blog om gadgets, hvor du skriver en kommentar til en af artiklerne (med et link til din side). 3. I mange tilfælde vil det være en fordel at forsøge at få en af dine undersider (artikler om gadgets) til at ranke på ordet gadgets i stedet for din forside. I det tilfælde ville linket naturligvis se sådan ud (kig på destinationen): gadget 4. Variér dine ankertekster; prøv at variere ankerteksterne så de hedder f.eks. gadget, gadgets, nye gadgets, billige gadgets osv. /JG |