Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til Engodsag

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonathan

Stort tillykke med at kommeigennem  første runde af Danmarks Bedste Idé.
Det bliver spændende at følge.

God vind

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:08
Jeg kan simpelthen ikke dy mig for at høre Martin hvordan det var at sidde det, og rent faktisk kende til projektet????

Hvis jeg kender Jonathan ret, så er dette mere PR-tænkt, fremfor en realistisk målsætning om rent faktisk at vinde Danmarks Bedste Idé.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:10
Var det pga. Martins kendskab til "ideen", at han valgte at lade de 2 andre dommere træffe afgørelsen?
Synes nemlig, at det var en smule fusket når Martin kender ideen og programmet på forhånd, men så er det jo godt at Martin kunne lade de andre tage beslutningen.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 21:14
Nu fulgte jeg ikke lige 100% med i programmet da jeg sad og surfede lidt rundt. Men umiddelbart var jeg overrasket over at de kunne gå videre idet jeg troede at det var for nye ideer, og engodsag.dk har jo eksisteret forholdvis længe. Men kan ske der var en ny banebrydende ting i konceptet jeg ikke lige fik fanget....

Men helt klart god PR

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:47
Dato: 27-02-2007 21:13:50 Forfatter: sydbolig.dk
Nu fulgte jeg ikke lige 100% med i programmet da jeg sad og surfede lidt rundt. Men umiddelbart var jeg overrasket over at de kunne gå videre idet jeg troede at det var for nye ideer, og engodsag.dk har jo eksisteret forholdvis længe. Men kan ske der var en ny banebrydende ting i konceptet jeg ikke lige fik fanget....

Men helt klart god PR

Så vidt jeg kunne se fremlagde de bare "det gode program" hvilket efterhånden er en gammel ide.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:26
Jeg kunne heller ikke helt forstå det gik videre, når nu konceptet er udviklet og i gang.

Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:57
Der var harme i mit sind da jeg så engodsag.dk gå videre. Ingen tvivl om at det er en god ide og godt der bliver samlet penge ind til velgørende formål, keep up the good job.

Men dommerne havde flere gange denne begrundelse til andre: Den er for langt i processen eller hvor er det det innovative og upcomming ligger. Jeg må sige programmet har skuffet mig meget, men følger dog trofast med I håb om det bare er langsomt til at komme igang (ala Idols (ikke fordi det var et godt program))

Men stort tillykke til engodsag.dk med den landsdækkende pr. Det må være skønt at tjene styrtende og samtidig hjælpe andre.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:26
Jeg syntes den bedste idé var trommehatten. Måske er det mig der er mærkelig

Ellers sjovt at se engodsag.dk være med, og tilykke med det.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:55
Ham med trommehatten var da utrolig træls at høre på, damn han argumenterede imod dommerne - He He

Han ville bare ikke indse at hans idé ikke skulle videre :-)

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:08
Esbjergenseren var bestemt en original. Hvordan det ord smager i munden kan I selv bedømme....

Men husk lige at dette er et underholdningsprogram. Der skal vækkes nogle følelser i folk. TrommeHatManden var bestemt også klippet på en måde, der ikke var videre flaterende for ham. Original eller ikke original =)

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)