|
Stort tillykke med at kommeigennem første runde af Danmarks Bedste Idé. Det bliver spændende at følge. God vind |
Tillykke til Engodsag
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
|
Hvis jeg kender Jonathan ret, så er dette mere PR-tænkt, fremfor en realistisk målsætning om rent faktisk at vinde Danmarks Bedste Idé. |
søger ligesindede i Sønderjylland
|
Synes nemlig, at det var en smule fusket når Martin kender ideen og programmet på forhånd, men så er det jo godt at Martin kunne lade de andre tage beslutningen. |
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
|
Nu fulgte jeg ikke lige 100% med i programmet da jeg sad og surfede lidt rundt. Men umiddelbart var jeg overrasket over at de kunne gå videre idet jeg troede at det var for nye ideer, og engodsag.dk har jo eksisteret forholdvis længe. Men kan ske der var en ny banebrydende ting i konceptet jeg ikke lige fik fanget.... Men helt klart god PR |
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
|
|
Anders |
|
Der var harme i mit sind da jeg så engodsag.dk gå videre. Ingen tvivl om at det er en god ide og godt der bliver samlet penge ind til velgørende formål, keep up the good job. Men dommerne havde flere gange denne begrundelse til andre: Den er for langt i processen eller hvor er det det innovative og upcomming ligger. Jeg må sige programmet har skuffet mig meget, men følger dog trofast med I håb om det bare er langsomt til at komme igang (ala Idols (ikke fordi det var et godt program)) Men stort tillykke til engodsag.dk med den landsdækkende pr. Det må være skønt at tjene styrtende og samtidig hjælpe andre. ![]() |
![]() Ellers sjovt at se engodsag.dk være med, og tilykke med det. |
|
Han ville bare ikke indse at hans idé ikke skulle videre :-) |
|
Men husk lige at dette er et underholdningsprogram. Der skal vækkes nogle følelser i folk. TrommeHatManden var bestemt også klippet på en måde, der ikke var videre flaterende for ham. Original eller ikke original =) |
søger ligesindede i Sønderjylland
Bliv gratis medlem