Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du har ideen - vi har færdighederne

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du med en god ide til en portal, webshop, social netværk eller helt anden slags webløsning, men har ikke selv de fornødne færdigheder eller ressourcer til at føre projektet ud i livet. Så kan vi muligvis hjælpe dig.

Vi er 2 unge ildsjæle, som gennem længere tid har arbejdet med udvikling og implementering af forskellige webløsninger i alle størrelser.

Har du en ide, som fanger vores interesse kan vi i fælles skabe sørge for at ideen går fra ide til et færdigt projekt.

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

 

Det lyder rigtig spændende. Jeg har et website, hvor jeg laver gratis tutorials omkring computer grafik. Jeg er ikke programmør men jeg har selv lavet en roddet kode. jeg vil virkelig gerne udvide sitet med nogle ideer jeg har. problemet er bare jeg har ikke tid til det pt. Da jeg os skal opdatere siden osv.

 

Anyway. De fordele min side har i forhold til andre sider er at alt self. er gratis. Det er personligt og jeg prøver at gøre det til en sjov ting at lære det her, ved at fortælle historier eller lave jokes (selvom nogle af mine jokes er ret dårlige :) ) Jeg vil gerne udvide det så det bliver et proffessionelt forum hvor man har en gruppe af dygtige mennesker der kan hjælpe en. Et sammenhold der gør det nemt og sjovt at lære digital art.

 

Det er meget overordnet jeg har nogle mere specifikke ideer til forskellige ting. men det vil tage lang tid at skrive det hele her.

 

Min side er:

http://poly-face.com/

 

Har i evt. noget arbejde som man kan se?

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg har lige lidt travlt nu her, men jeg sender dig en pm senere i dag.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Der ligger nu en pm og venter på dig, vi glæder os til at høre fra dig.

Fortsat god søndag.

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milkwood

Jeg tror i er lige, hvad jeg har gået og ledt efter! Jeg har i lang tid gået med en idé til en side, hvor besøgende kan oprette deres egne mixes og få dem sat i fokus. Der er rigtig mange kunstnere ude i verden, der ikke bliver opdaget, fordi at der er så mange om buddet på eks. Myspace. Det er i virkeligheden en eksklusiv udgave af Myspace, hvor man kun kan oprette en bruger med en invitation fra en der allerede er medlem.

Brugere der bliver godkend, modtager X antal invitationer de kan dele ud af, men de skal være kritiske, for deres venners ratings smitter af på dem selv, eller noget i den stil. Jeg har gået med idéen længe, men kunne godt tænke mig, at få nogle sparringpartnere som jer, der ligesom mig selv, har lysten til, at gå hele vejen med projektet.

Jeg har kun selv idéen, og ingen af færdighederne, så jeg har ikke nogen idé om omfanget af opgaven, men håber i måske kan være interesseret. 

Sov godt - Mikael

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal måske lige hurtigt nævne, at jeg i morgen ikke har mulighed for at svare på beskeder, da jeg tager til Berlin om 5 timer. 

Godnat - Mikael

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg sender dig en Privatbesked, og glæder vi os til at høre fra dig.

Håber du får en god tur til berlin.

Anders

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milkwood,

Jeg er helt ny på amino, og synes at det er super fedt, at man så nemt kan finde sådan nogle mennesker som jer.

Jeg har måske en idé, som jeg mangler nogle der kan hjælpe mig med, at videre udvikle på idéen. Måske kunne det være noget i ville være interesseret i?

God aften

Henrik

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Ja, vi er rigtig heldige, at der findes et sted som dette, og jeg er sikker på, at mange drømme og idéer realiseres takketvære Amino.

Hvis du har en god idé så er, vi helt bestemt interesseret :)

Og velkommen til Amino Henrik.

 

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg vil rigtige gerne fortælle jer om min idé, men jeg har ikke lyst til at skrive den her, så alle kan se den.

Har i mulighed for at sende mig et telefon nummer eller en email, så vi kan tale sammen mere privat?

Mange tak :)

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)