Hej, Var i gang i efteråret med to nye projekter det ene var at starte web shop med tøj salg, og det andet med reparationer af iPhones og Apple produkter. Mit reparations projekt tog dog overhånd og lever af det nu med butik og det hele. Det betyder nu at jeg ligger inde med et større parti tshirts ca 800 stk og lidt shorts ca 30 stk. Der er forskellige modeller fordelt på 5 mærker. Alle mærker er købt direkte fra producenten i østen. Kontakten med leverandøren kan eventuelt følge med i en handel. Jeg har af næsten alle modeller selv fået taget billeder af modellerne både forfra og bag fra. Så alle thsirts er der gode kvalitets billede så de nemt kan sælges online.
Alle modellerne kan ses online her: https://profiles.google.com/102678308758279219036/photos
Vil helst sælge det hele samlet, men mindre mængder er også muligt.
Jeg kan kontaktes på enten telefon 40 61 06 61 eller mail kontakt@irepair.dk
Du skal være velkommen for at kontakte mig for at komme og se dem, gi et bud eller bare høre nærmere.
Mvh Morten Terp
|
Hej Morten,
Det lyder spændende, og jeg vil meget gerne høre lidt om dine forestillinger med hensyn til priser? Du kan evt. sende informationen i en PB, hvis du ikke ønsker at skrive det her i tråden.
Derudover vil jeg gerne høre lidt om, hvilke størrelser dine T-shirts er i?
Mvh Alexander