Jeg har indsat følgene i hjemmesidens nøgleord " <META name="verify-v1" content="ej5kHRjPhKiUEfzq5Q5P07vpROUjDp+WnAyPx56gG8Q=" />,hypnose, hypnoterapi, amagerhypnose, amager, behandling,søren andersen hypnose,30999777,hypnoseterapi,rygestop,hypnotisør," Der er tilmeldt på google, men der sker bare intet. Endvidere har jeg købt googlereklame for den måde at komme i søgefeltet. Det er lidt over en 1 md. siden at jeg tilmeldte.
Tak for de hurtige svar. Det er ikke mig der har lavet html'en. Det var noget jeg fik fra google. Jeg kan ikke se nogle fejl i den, da den lige så godt. kunne være skrevet på kinesisk :-). Jeg takker Lojmann for linien og sætter den ind på siden.
PB - det er da pudsigt at du lige skulle svare, jeg havde en time forinden været inde på din side og sat dig i min foretrukne :-)
Jeg kan se, at du har ændret i din kode nu, og at den mistænkelige linie nu er væk. Hvad du helt konkret har af aftale med Google er jeg ikke klar over, men hvis det er et krav at indsætte et unikt ID fra deres side, så er det i hvert fald ikke lykkedes endnu. Har du et link til, hvor Google specificerer, hvad der skal til?
Anyway - uden at betale sig fra google-reklame, så skal du regne med at der kan gå et godt stykke tid, før du bliver indekseret. Men start da om ikke andet med at tilmelde din side dmoz.org og lav en klikbar signatur her på Amino. Så er du da på vej :-)
Rart at være i folks "foretrukne" :-) Du fandt mig her på Amino? Det kan da være, at jeg skal lave lidt visitkort og streamers for dig? Måske lidt facade til klinikken? Hehe :-)
Jeg ved ikke hvor fra google jeg fik det link. Men nu vil jeg gøre som du siger.
Jeg kan love dig, at når det er tid til tryk mv. så skal jeg nok kontakte dig :-) og yes jeg fandt dig her på siden - du var blevet rost - det hjælper altid på forretningen :-)
Du kan evt. fjerne "text-decoration: none;", hvis du vil have dit link understreget og hele "style=''color: #000000; text-decoration: none;''" hvis du heller ikke vil have linket sort.
Den ser ud til at virke perfekt :-) Til lykke med din søgemaskineoptimering!
En gratis hypnose, siger du? Hmm.. Det lyder om ikke andet spændende.. Har aldrig prøvet det, så her skulle da være et perfekt udgangspunkt for at kunne danne nogle erfaringer :-)
Det er så også her, at du får mulighed for at lave lidt gratis reklame: Kan du ikke fortælle lidt om dine erfaringer? Hvad virker? Hvilke mennesker virker det på? Og hvilke mennesker virker det ikke på? Hvor mange behandlinger kræves der for forskellige emner? Og så videre....
Hypnose har altid optaget mig på lige fod med lucid dreaming - evnen til at være bevidst om sine drømme og gennem denne styre dem i en bestemt retning. Det er lykkedes mig et par gange, selvom jeg ikke umiddelbart har koncentreret mig så meget om disse flyvende emner ;-)