Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at pimpe min Facebook page

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har en lille virksomhed og har brug for lidt hjælp for virkelig at komme igang med min Facebook side. Jeg har følgende spørgsmål til min side:

1. Hvordan laver jeg nye tabs i min venstremenu? Engang var det noget med FBML - er det stadig den løsning eller skal jeg have en 3. parts applikation for at overholde reglerne?

2. Har jeg mulighed for at ændre i eksisterende tabs som jeg har lavet via FBML?

3. Hvordan indsætter jeg mit eget lille ikon til en tabs jeg har lavet?

4. Jeg har et "tilbuds-katalog" i min shop og vil gerne lave en tab, hvor man ser et stort billedet af kataloget. Må man det eller skal igen benytte en 3. parts applikation?

Ser frem til at høre jeres gode input.

/Zammo

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zammo

Hermed svar på dine spørgsmål:

zammo:
1. Hvordan laver jeg nye tabs i min venstremenu? Engang var det noget med FBML - er det stadig den løsning eller skal jeg have en 3. parts applikation for at overholde reglerne?

2. Har jeg mulighed for at ændre i eksisterende tabs som jeg har lavet via FBML?

Hvis du har en Facebook side, hvor FBML allerede er installeret kan du tilføje nye tabs ved at klikke dig ind på FBML applikationen (der, hvor du redigerer koden) og klikker på "Tilføj endnu en FBML-Boks".

Såfremt at Facebook siden ikke har FBML installeret, kan du tilføje nye tabs via Iframe - Dette er dog rimelig kompliceret for nogle. 

Det er ikke imod reglerne at tilføje FBML til sin side - Facebook har dog netop gjort sådan, at man ikke længere kan installere applikationen på sin side, så man er altså tvunget til at oprette en 3. parts applikation, hvis man ikke har FBML installeret. 

3. Hvordan indsætter jeg mit eget lille ikon til en tabs jeg har lavet? 

Det kan du ikke hvis du bruger FBML. Hvis du derimod har oprettet en Iframe-applikation, kan du indsætte ikonet gennem applikationens indstillinger. 

zammo:
4. Jeg har et "tilbuds-katalog" i min shop og vil gerne lave en tab, hvor man ser et stort billedet af kataloget. Må man det eller skal igen benytte en 3. parts applikation?

Hvis det bare er et billede, kan du sagtens indsætte det med FBML, hvis du som sagt i forvejen har dette installeret på din side. Hvis ikke, kan du også gøre dette i Iframe. Hvis du vil indsætte det via FBML, kan du downloade e-bogen om FBML og markedsføring på Facebook.

KB-Marketings Facebook side er du meget velkommen til at stille spørgsmål vedr. FBML og andet du skulle have i tankerne.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)