Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videokamera Sælges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle.

Håber det er iorden, så jeg vil bare gøre opmærksom på at jeg sælger et rigtig godt full HD videokamera.

I kan se selve annoncen her på dba: http://www.dba.dk/full-hd-sony-hdr-xr-105e/id-72589937/

Hvis du er interesseret, så kontakt mig venligt på mail eller tlf. (står alt sammen på DBA annoncen)

Med Venlig Hilsen 

Lasse Kalkar

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:55

Det er mig der har givet dig 1 stjerne. Du har også postet dette et andet sted i Amino, så vidt jeg husker under "Hvordan starter jeg som selvstændig?". 

Nu kan jeg lyde lidt mavesur, men når jeg kommer på en lidt mere stabil forbindelse, har jeg tænkt mig at anmelde dette indlæg, medmindre du har en "god forklaring". Det er virkeligt respektløst at oprette en bruger her, og så bruge forummet sådan uden omtanke. 

Ha' en god aften Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 14:15

Hej Jonas,

Som der står også står oven for, så skriver jeg at jeg håber det er ok. Det er helt iorden at slette det, kan godt se at det slet har noget med det her forum at gøre;)

Det var egentlig bare for at gøre opmærksom på det, hvis nogen var interesserede.

God Weekend, Lasse.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)