Jeg er ved at oprette et Aps og er i den forbindelse lige blevet ringet op af EogS som sagde de manglede et stiftelsesdokumenter og vedtægter. Jeg har tjek på vedtægterne med hvad er et stiftelsesdokumenter og er der et sted man kan downloade et - har fundet vedtægter på www.startvaekst.dk? På forhånd tak |
Oprettelse af Aps
|
Har ingen rådgiver - så ville jeg jo nok ikke bruge dette forum ![]() Det drejer sig om en forretning og der er kun mig. |
Hmmm, der er mange her der anvender rådgivere og alligevel dette forum, det koster trods alt kun et par tusinde at få stiftet et selskab, og så får du sparring omkring selskabskonstruktioner, herunder holding etc. Kan desværre ikke sende dig stiftelsesdok, da jeg kun har mine i pdf. |
Hej, Jeg er også ved at oprette ApS, jeg bruger http://www.webreg-portal.dk/home.asp (her bliver du automatisk spurgt om alle dokumenterne, så her kan du ikke rigtig glemme noget - kræver digital signatur) Prøv at Google en gang, i første linie finder du f.eks ret og råds forslag til "stiftelsesdokument". Resten kan du finde på samme måde..., jeg overvejer dog stadig at kontakte rådgiver.. er i tvivl om hvad der er den bedste "investering". Regner selv med at oprette holding selskab med det samme. Held og lykke med det, PS. Jeg hører gerne om dine erfaringerne med selv at gøre det, især hvis du lærer et par fifs ![]() |
Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder
Globus Vask & Måtter
"Når man køber dyrt, græder man en gang - når man køber billigt græder man mange gange...." Denne sætning i din profil passer ikke helt rigtigt til dine indlæg her. Hvis du ikke ved hvad en stiftelsesoverenskomst er bør du nok overveje ikke selv at indlade sig på selskabsstiftelse, jf. dine egne ord. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
jo jo da - og man skal vel lære, eller hvad.......hvor h..... skulle man vide det fra før man skal bruge det.....? Men det var jo ikke så svært aligevel - men det vil I rådgiver nok ikke høre, for det er sgu da nemt tjent penge (er det meller 1800 -10.000) I tager for at oprette et selskab...? Og er idéen ikke med dettte forum at hjælpe hinanden....? |
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Helt enig med Bent, det koster et par tusinde og så spiller det, fremfor at prøve selv. Og hvis du læser indlæggene herinde kan du også se at folk hjælper hinanden, men der er også visse ting det giver mening at overlade til de professionelle og så fokusere på det man er god til. Så lad os håbe du ikke kommer til at græde for mange gange, nu har du vel også overvejet at få holdingselskab ved samme lejlighed og for samme 125.000 som en rådgiver i hvert fald ville have drøftet med dig. |