Hello Aminoer! Så er vi tilbage efter weekenden og jeg står med en tjeneste, som jeg håber på at kunne få opfyldt herinde. Vi er et lille selskab, DOXBIO, som mener, at de danske biografer mangler dokumentarfilm.. I 2010 startede vi derfor DOXBIO og havde stor succes med blandt andet at distribuere film som Armadillo, Tommy (Seebach) og Det Erotiske menneske. På nuværende tidspunkt har vi 'The Good Life' kørende i biograferne, og denne havde premiere den 2/2. Vores næste film 'Love Addict' har premiere den 6/4. Det unikke ved vores arrangementer er, at til hver premiere har vi en såkaldt Cinecast. Det betyder at der efter filmen, vil være en live debat med bl.a. filmens instruktør. Nu til formålet med at skrive her - Vi er begyndt at blive aktive på Facebook. Derfor har vi skiftet vores gruppe ud med en side - og vi vil gerne have folk ind på siden. På få uger har vi fået 260 medlemmer ind og op til hver premiere kommer der altid flere og flere ind på både vores website og vores facebook. Vores gruppe har 1550 medlemmer, som vi stadig vil benytte, men langsomt sende videre til vores side. Vi runder snart 500 på siden I forbindelse med hver film har vi forskellige konkurrencer kørende, store som små. Desværre er vores aftale op til denne film ikke gået som forventet, og vi er nødt til at kigge efter en ny samarbejdspartner. Det vi søger er derfor en eller flere former for gaver, som vi kan give i forbindelse med konkurrencer - og afhænigig af antal og størrelse - vil disse gaver også kunne bruge som gaver til det ekspertpanel vi indkalder til hver cinecast. Vi kan tilbyde eksponering på vores hjemmeside med både navn og logo og på vores facebook kan vi tilbyde, at vi skriver jeres navn i forbindelse med en konkurrence. Jeg håber virkelig, at der er nogen, der vil hjælpe os, da det haster lidt :) Det blev alligevel en lang smøre, håber nogen kommer igennem den alligevel! :) Se mere på www.doxbio.dk, hvor vi har en beskrivelse af os, trailer til filmen og eksempler på vores cinecasts. De bedste hilsner, Martin Hansen martin@doxbio.dk
|
Sponsering af gave i forbindelse med biografpremiere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Martin Hansen Multimediedesigner www.mmd-stevehansen.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)