Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke sende beholder under tryk (deodorant) til Norge med PostDK

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder muligvis om en joke, men det er det ikke, så nu vil jeg høre jeres praktiske erfaring med dette scenarie

Jeg skal sende en deodorant og et middel til at rense tæpper til Norge. Begge beholdere er under tryk og indeholder under 400ml (ingen UN numre på emballagen)

Iflg. PostDanmark må disse beholdere ikke komme op i et fly og da eneste transportform til Norge er netop et fly, så kan jeg ikke sende disse ting til Norge.

Grønland er intet problem, da jeg dér kan vælge skib fremfor fly, men det kan man ikke til Norge.

Jeg synes det lyder som en joke, der må da være nogen der har sendt en deodorant til Norge uden at postflyet er faldet ned af den grund?

Nogen der sender til Norge, og hvis ja, med hvem og hvordan?

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:47

Hej René.

Hvis du selv kan sørge for at få produktet herover til min terminal i København, så kan jeg sende videre fra Sverige ad landevejen og det skulle så ikke give yderligere problemer.

Mvh,

Martin

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:50

Tak for tilbuddet, men det er desværre alt for omstændigt taget hyppigheden og varernes pris i betragtning.

Men som sagt. Tak for tilbuddet ;-)

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:53

Det var så lidt :)

Vi kan evt. godt have lidt af dine beholdere på vores lagerhotel og så sende herfra når du får brug for at sende.

Kunne det være en mulighed?

Jeg vil jo gerne hjælpe :)

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 13:24

Det er sjældent at beholderen er det eneste de skal have, så det kan ikke rigtigt lade sig gøre.

Nordmændene må bare undvære de produkter i mit sortiment der er under tryk :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:00

Rene Godskesen:

Nordmændene må bare undvære de produkter i mit sortiment der er under tryk :-)

Synd hvis det er gode produkter, da der kan være gode penge at tjene på det norske marked. Virker mere, med al respekt, som om du har et luksusproblem.

Men god vind.

Køb ren argan olie her

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:04

Det har jeg (heldigvis) også :-)

Jeg er meget selektiv omkring hvad jeg sælger og hvordan jeg gør det. Og det meste der giver mig for meget besvær ryger ud til fordel for ting, der er lettere at håndtere, så jeg kan have fokus på de ting der er mest rentable.

Og i denne sammenhæng er besværet for stort. Men jeg sælger stadig varer til Norge, iflg. PostDanmark bare ikke varer under tryk Big Smile 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:39

Faregods er en forunderlig verden for mange..... således er/var bordtennisbolde med fly faregods pga den gas indeni og råbomuld med søfragt er faregods, hvis det brænder og man bruger vand frisætter du ilt og det brænder bedre..... og den slags historier er der mange af...

Stort set alle speditører har stykgods via trailer/skib til norge 2 gange i ugen...

Sæt i værk

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)