|
Sådan her har der set ud i Roskilde i næsten en uge: |
Roskilde´s snemarreridt
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
|
Hej, Og tak for kigget - jeg er glad for at bo i Grækenland i disse dage! Hamrende spændende medie, de hersens panoramabilleder. Kunne du forklare lidt om teknikken til de nysgerrige? Hvor mange billeder tager man fx osv. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Hej Anders Jamen det var da så lidt. Du kan jo også tage et kig på http://www.panoramaeksperten.dk/prindsen.html og se en snefyldt gågade. Vil da gerne hjælpe med lidt basics om panoramabilleder. Der er faktisk rigtig mange måder at lave et panoramabillede, men oftest så bruger man et godt digital kamera, en vidvinklet linse - ofte en fiskeøjelinse - en såkaldt rotator (hjælpeudstyr) og et par andre småting. Var dette en kommerciel opgave for en kunde, så ville panoramabilledet bestå af 21-33 kildebilleder, men nu er det mest til privat brug, og det var skide koldt den dag, så de billeder jeg viser her er "kun" lavet vha. 9 kildebilleder, derfor den lidt ringe kvalitet. Men til sammenligning kan jeg fortælle at de såkaldte panoramabilleder du ser hos ejendomsmæglerne er taget vha. 2 kildebilleder. Billederne "syer" man så sammen i et specielt program, og ofte så bruger man et andet program til at fremvise billederne (et der fx kan publisere dem som enten java, flash, etc) Håber det var til lidt hjælpr for dig. Hilsen morten |
|
Hej Hvis I er interesseret s¨å skal jeg nok smide et par billeder mere på i de næste par uger. Bla med et interaktivt google map |
|
Hej Anders (og andre interesseret) Du har måske hørt et eller andet om nogle unge drenge og piger der var lidt utilfredse med at deres klub blev taget fra dem?? Jeg var forbi KBH lørdag 3. marts kl. 21 og fik lige taget et billede. Tænkte at du måske gerne ville se det nu du er så lagt fra DK Jeg beklager kvaliteten, men det skulle gå hurtigt da jeg egentligt slet ikke havde tid til at stoppe op og lave billedet. Du kan se det her |
|
Hej Morten Fedt billede igen! Vil i øvrigt opfordre alle til at kigge forbi Kreta Taverna på Jagtvej lige ved siden af ungdomshuset. Han kan sikkert bruge lidt omsætning, og det er 100% den bedste græske restaurant in Denmark! :) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Hej Anders Tak skal du have. Jamen så må jeg jo tage konen under armen og besøge Kreta Taverna. Det er nu ikke fordi jeg er specielt meget til græsk mad, men man skal jo udvide sin horrisont ![]() |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem