Hej Amino'er Vi er i gang med en større optimering af vores webshop www.manneking.dk Jeg vil gerne bruge noget krudt på at få mere ud af vores produktbeskrivelser (som nu er meget sparsomme!) både salgsmæssigt, men også med henblik på at komme mere frem i de organiske søgninger på Google. Jeg forestiller mig, at jeg vil lave en skabelontype, som jeg arbejder ud fra på alle produkterne, hvor jeg så varierer lidt på teksten og opstillingen for at skabe en unik beskrivelse. - Specifik beskrivelse af mannequin-modellen (bør jeg herunder indsætte eget link manneking.dk?) - Mål på den specifikke model - Beskrivelse af den glasplade/fodplade, som medfølger - Kort tekst om generel kvalitet, generelle oplysninger om produkter og salg - Link indsættes: Klik her for at se øvrige mannequiner i kategorien (åbnes i nyt vindue?)
Er det helt hen i vejret? Er der nogle gode tips jeg kan benytte mig af? Fed skrift, indsættelse af links og vores søgeord, placeringen af dem, osv.? Jeg skal desuden ind og udfylde disse felter i admin: Titel, Beskrivelse & Søgeord. Er her nogle tips og tricks?
Al hjælp vil være meget velkommen!
Med venlig hilsen Pernille |
Har jeg postet dette indlæg i en forkert kategori? Ingen der vil komme med lidt input? Det vil være en stor hjælp for mig. På forhånd mange tak.
Rigtig god dag derude.