Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import af kontoudskriften fra min netbank til SummaSummarums kassekladde???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til import af  kontoudskriften fra  min netbank til SummaSummarums kassekladde???

Begrundelse:

Kan  se at  man skal  kunne  importere kontoudskriften  fra ens netbank  til  Summa.  Kan dog  ikke  lige  få  det  til  at  virke  (jeg opererer med  en kassekladde  med Debet og  Kredit-kolonner.  Har problem  med at få  beløbene  til  at  stå  i  de  rigtige kolonner.

Venlig hilsen

Per Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:20

hej Per....

jeg forstår  det  således  at  du  har   fået  importeret   et  kontoudskriftsdokument  til  importvinduet ????   men  at  det  ikke  spiller  med  at  få  beløbene  fordelt  rigtigt  til  henholdsvis  Debet- og Kredit-kolonnen

det  skyldes  at  du  ikke  har  valgt  noget  i  BELØBSHÅNDTERRINGS-boxen  så  det  ser formentlig  sådan ud:

du  skal  vælge.......  at  minus beløb  skal  dirigeres  til  Debet-kolonnen   så  kommer  det  til  at  se  således  ud:

Jeg  vil  få lavet  en  lille  video  som  viser  forløbet   helt  fra  start i  Netbanken   til  Import  til  kassekladden   med  de  rigtige  indstillinger; idet  jeg er vidende  om  at  mange  står  lidt  famlende  overfor  dette.  Synd  da  det  indebærer  rigtig  store  besparelser  i  din  arbejdstid. Faktisk reducerer du tastearbejdet  til 25%  af  det tastearbejde, som ellers skal laves såfremt der skal bogføres på  traditionel vis.  Video´en  kommer  på  i morgen mandag.

mvh   Otto B. Petersen  

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:12

som lovet  har  jeg  lige smidt  en  video om emnet  på  YouTube

kan ses  på linket her  

tager 7 min fra netbanken   til  kontoudskriften  er  på plads i Summa´s kassekladde

Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:14

Hej Otto!

Tusinde tak for hjælpen, det letter mit arbejde med bogføring en delSmile

Venlig hilsen

Per Andersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)