Hej Som jeg også har skrevet i en anden tråd er jeg blevet ene distributør af et mærke ved navn pentagram. på www.pentagram.com.tw kan i se alle de varer som de sælger, der er nogle af produktgrupperne på hjemmesiden som er droppet igen, fx kameraerne. Men hvis der er nogen der har et firma som sælger fx switches, kølere til cpu/grafikkort eller andet hardware skal de være velkomne til at kontakte mig, så kan jeg sende en prisliste til jer. Hvis der er nogen som kun er interesseret i batterier i bedste kvalitet til rigtig gode priser, både til online shops eller fysiske butikker må de også meget gerne kontakte mig. ved køb af over 100 pakker batterier får man gratis et stativ til disse. Alle pentagrams produkter er lavet i god kvalitet, men til en god pris. Fx har pentagram 51% af det polske marked for digitizere, mens wacom ligger nede omkring 30%. Og de vinder priser hver gang de er med i tests. Inden for de nærmeste måneder vil jeg sende en stor del af produkterne til tests i diverse magasiner og lignende, for at få udbredt kenskabet til produkterne samt at få bevist deres værd. Kontakt mig på email: centry@email.dk eller send mig en priv. msg via Amino, så vil jeg skrive tilbage til dig hurtigst muligt! Hvis der er nogen der vil købe nogle af produkterne til eget brug, kan dette også sagtens ordnes, til en aminovenlig pris! |
hardware, batterier, netværks udstyr med mere
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)