Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturering fra webshop, med kredit

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminioer,

Er der nogen der har erfaring eller bare gode råd til hvordan man bør forholde sig til fakturering med kredit, fra en webshop.

Vores problemstilling er vi ønsker at levere industriprodukter til B2B virksomheder. Det er min overbevisning at disse sjældent har et betalingskort til at kunne foretage indkøb til virksomheden og derfor ønsker at købe på faktura. Det logiske vil så være de skal forudbetale inden varerne bliver sendt, men jeg vil meget gerne bibeholde letheden og flowet i at handel på shoppen (det forsinker typisk forsendelsen et par dage ved forudbetaling grunden bankoverførsel, indkøberen skal videregive faktura til økonomi med det samme osv.). Derfor vil jeg gerne kunne tilbyde kunderne at købe på kredit med det samme (fx 8 dage). Hvad synes I om dette og har i eventuelt erfaringer eller gode råd?

Ser frem til at høre fra jer

Jens

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Det ville jeg nok ikke have de store betænkeligheder ved, du har jo alle muligheder for at "kigge" dem i kortene når der er tale om firmaer.

Jeg kan fortælle at jeg for år tilbage solgte rigtig mange produkter til B2C i åben regning, kun to (2) betalte ikke. Om det er tilrådeligt idag, tjaa...

Jan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)