Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbudssøgemaskine

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Aminoer med egen hjemmeside:)

Jeg har en side, hvor jeg netop har udviklet mig en tilbudssøgemaskine.

Jeg ville i den forbindelse høre om det var noget, nogen kunne tænke sig, at tilbyde sine brugere?

Jeg kan tilbyde jer søgemaskiner til at søge i:

- Tilbud

- Konkurrencer

- Sparetips

Det er de søgemaskine jeg udbyde pt.

Jeg hører da gerne, hvis I er interesseret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Fortæl lidt mere om den, du beskriver det meget overordnet.

Er det tilbud på trusse indlæg eller industri maskiner du har? Altså, er det B2C eller B2B?
Samme med spare tips, er det sådan noget med "sluk for vandet når du ikke bruger det" eller er det "køb denne her dims og spar 3000,- om året i benzin" eller noget helt andet?

Post evt. et link til det, hvis man kan se en demo :)

My 5 cent :))))

Tilmeldt 27. Jan 07
Skrevet kl. 11:02
Dato: 25-02-2007 10:52:47 Forfatter: lojmann Fortæl lidt mere om den, du beskriver det meget overordnet.

Er det tilbud på trusse indlæg eller industri maskiner du har? Altså, er det B2C eller B2B?
Samme med spare tips, er det sådan noget med ''sluk for vandet når du ikke bruger det'' eller er det ''køb denne her dims og spar 3000,- om året i benzin'' eller noget helt andet?

Post evt. et link til det, hvis man kan se en demo :)

My 5 cent :))))

Jeg går udfra at B2C er Brand2Customer - i så fald må det være B2C.

Mine sparetips er som det første du har postet "sluk for vandet når du ikke bruger det".

Jeg har ikke noget sted du kan se det pt. da jeg ikke har lagt siden op, hvor det bliver udbudt. Men det kommer inden for et par dage.

Dog kan du se søgemaskinerne på forsiden af www.shoplisten.dk - der er en oppe i top menuen - og så en ude i højre side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Okay, det var nu ikke fordi jeg selv var interesseret i det - det er ikke det jeg beskæftiger mig med, men der er helt sikker nogle her på Amino.dk som finder det spændende og måske kan bruge det til egen sider.

Men det er i al fald vigtigt at beksrive hvad det er du tilbyder, det var det jeg ville sige med min post...

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 27. Jan 07
Skrevet kl. 17:13
Men nu har jeg den første reference klar til denne service:)

det er http://www.nimkim.dk - han har en konkurrencesøgemaskine på hans side.

Den kan bl.a. virke på samme måde som den gør hos nimkim, jeg kan få den til at virke på andre måder også.

Har du en større side, kan vi sørge for at søgningen åbner op på samme side, hvis altså du koder i php:)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:50
Hvad får man ud af det som website?
Tilmeldt 27. Jan 07
Skrevet kl. 18:03
Dato: 25-02-2007 17:49:32 Forfatter: bacardil Hvad får man ud af det som website?

Gratis indhold til ens side:)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:15

Alle dine link er betaling pr. klik/lead kampagner - Så ville det måske være retfærdigt, hvis det kom de website, der hjælper, til gode :) (bare en tanke, hvis du vil have glade hjælpere)

Men held og lykke med at få det på forskellige website.

Tilmeldt 27. Jan 07
Skrevet kl. 18:26
Dato: 25-02-2007 18:14:47 Forfatter: bacardil

Alle dine link er betaling pr. klik/lead kampagner - Så ville det måske være retfærdigt, hvis det kom de website, der hjælper, til gode :) (bare en tanke, hvis du vil have glade hjælpere)

Men held og lykke med at få det på forskellige website.

Ja - pt. er de fleste tilbud og konkurrencer mod betaling. Men dette vil jeg gerne komme efter, da min database så kan blive større:)

Vil så også sige til mit forsvar, at jeg skam intet tjener på mine sparetips:)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:31
.

Ja - pt. er de fleste tilbud og konkurrencer mod betaling. Men dette vil jeg gerne komme efter, da min database så kan blive større:)

Vil så også sige til mit forsvar, at jeg skam intet tjener på mine sparetips:)

Fair nok.... Det er mere hvis en person har skaffet dig 1000 klik og pludeslig finder ud af, at du har tjent "okay", men han ikke har fået noget. Det kunne måske skabe en utilfreds partner..

Men det er jo bare at bygge den database op, så kommer der nok nogen partnere på.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)