Hejsa Aminoer med egen hjemmeside:) Jeg har en side, hvor jeg netop har udviklet mig en tilbudssøgemaskine. Jeg ville i den forbindelse høre om det var noget, nogen kunne tænke sig, at tilbyde sine brugere? Jeg kan tilbyde jer søgemaskiner til at søge i: - Tilbud - Konkurrencer - Sparetips Det er de søgemaskine jeg udbyde pt. Jeg hører da gerne, hvis I er interesseret. |
Tilbudssøgemaskine
Er det tilbud på trusse indlæg eller industri maskiner du har? Altså, er det B2C eller B2B? Samme med spare tips, er det sådan noget med "sluk for vandet når du ikke bruger det" eller er det "køb denne her dims og spar 3000,- om året i benzin" eller noget helt andet? Post evt. et link til det, hvis man kan se en demo :) My 5 cent :)))) |
Jeg går udfra at B2C er Brand2Customer - i så fald må det være B2C. Mine sparetips er som det første du har postet "sluk for vandet når du ikke bruger det". Jeg har ikke noget sted du kan se det pt. da jeg ikke har lagt siden op, hvor det bliver udbudt. Men det kommer inden for et par dage. Dog kan du se søgemaskinerne på forsiden af www.shoplisten.dk - der er en oppe i top menuen - og så en ude i højre side. |
Men det er i al fald vigtigt at beksrive hvad det er du tilbyder, det var det jeg ville sige med min post... Held og lykke med projektet :) |
Men nu har jeg den første reference klar til denne service:) det er http://www.nimkim.dk - han har en konkurrencesøgemaskine på hans side. Den kan bl.a. virke på samme måde som den gør hos nimkim, jeg kan få den til at virke på andre måder også. Har du en større side, kan vi sørge for at søgningen åbner op på samme side, hvis altså du koder i php:) |
Gratis indhold til ens side:) |
|
|