![]() |
Grillaften for søgemaskineoptimeringseksperter
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
|
Aarrhh.. hold da op - hvor er sportsånden?? Haha! - forstår godt din pointe - denne tråd ligger uden tvivl nummer 1 i Google uanset hvad I foretager jer - men der kan vel godt nåes et lille fodarbejde og så ellers en god placering inden grillaftenen...? MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
|
Jeg er godt nok også i bil, meeeennnn et enkelt glas eller to skulle der jo nok kunne klemmes ned ![]() |
|
Husk at købe for 150 kr. +-10 * 1: Pøler i en LÆKKER kvalitet - Jesper Jørgensen * 2: Røde bøffer - Effektiv Markedsføring * 3: Flere Røde bøffer - Cygnet. - Synd for Bambi, men nøj, hvor bliver det lækkert ![]() 4: Koteletter * 5: Kylle no.5 fra DR byen - Benny Thaibert / bit2b.dk 6: Spareribs * 7: Hvidløgsflutes og 2 lækre friske brød fra bageren - Karsten Nygaard 8: LÆKKER Salat + evt. dressing til * 9: Kartoffelsalat og kartoffelchips - Riisager, Ja -så kan du lære det ![]() * 10: Sennep, Ketchup, Barbecuedressing, Mayo, Smør - Sebastian Gullak * 11: Hvidvin - Marcel Fuursted * 12: Rødvin - Martin Østergaard * 13: Sodavand, Cola ZERO, Sprite mm. - Michael Oxkjær * 14: Øl - Halvdelen alkoholfri til dem, der skal køre - Niels Henriksen - Netopcom * 15: Kage - Grosen Friis [grosen.com] * 16: Islagkage eller anden is til ud på aftenen - Moskjær Marketing Al den ølsnak. Nå, men hvis vi har så mange, der skal køre hjem, så må der jo flere alkoholfri øl til. Og se, hvem der dukker op ude fra det vilde cyberspace. Må jeg præsentere vores Wild-card? * 17: En masse alkoholfri øl - Jeppe Schrøder fra synlighed.com Velkommen til Stenløse, Jeppe ![]() |
|
![]() |
Måske er der nogen der vil bytte? |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Bliv gratis medlem