|
Hej Christian Jeg vil også gerne deltage i arrangementet - meget frisk initiativ ![]() Mvh Karsten |
Tak for det, Karsten.
Du er "på" 
Mvh, Christian

Mvh, Christian
Debat
|
Hej Christian Jeg vil også gerne deltage i arrangementet - meget frisk initiativ ![]() Mvh Karsten |
|
Tak for det, Karsten. Du er "på" ![]() Mvh, Christian |
|
|
|
Hej Kim. Det er lørdag, den 19. maj kl 15:00 til ???? Skal jeg sætte dig på listen? Mvh, Christian |
|
|
|
Hiver lige denn tråd frem af skuffen igen ![]() Solen skinner og det et lækkert vejr. Husk, at deadline er den 10. maj, hvis du som søgemaskineoptimeringsekspert vil være sikker på at der er reserveret en plads til dig. Efter denne dato kikker jeg på, hvor mange vi bliver og beslutter, hvor mange i kategorien "andre" jeg kan invitere med ind. Er du som SEO ekspert i tvivl, om du kan komme, så send mig en PM SENEST 10.maj med % på hvad du tror - så vil jeg tage stilling på basis af dette. Mvh, Christian |
|
Så er vi nået til i dag, hvor der er deadline på tilmelding. Så jeg lukker for tilmeldinger i nat kl. 24 og går så i gang med at planlægge hvem, der skal tage hvad med. Jeg forventer, at vi hver især skal købe for et beløb på 150 og tage drikkevarer med til eget forbrug. Jeg kaster en masse firmakaffe i projektet, så vi kan holde os vågne ud på natten ![]() Et par tilkendegivelser indikerer kraftigt, at vi holder fast i den 19, så det satser jeg nu på. Hvis vejret skulle blive dårligt, så kan vi sagtens sidde inde...Grillen er lige uden for døren på en overdækket teresse. Men lad os nu se, vejret kan slå om mange gange inden den 19. ![]() Indtil nu er følgende tilmeldt: Grosen Friis [grosen.com] NickerN Moskjær Marketing Benny Thaibert / bit2b.dk Marcel Fuursted Martin Østergaard Karsten Nygaard Riisager Michael Oxkjær Jesper Jørgensen Effektiv Markedsføring Molvins Phi Niels Henriksen - Netopcom Jens K Kim Guldberg - åben (er du blevet afklaret?) Sebastian Gullak - åben (er du blevet afklaret?) Venlig hilsen, Christian |
bliver sgi'' hyggeligt |
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
|
Glæder mig også til det. Er der nogen fra Jylland som jeg måske kan få kørelejlighed med? |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.