Kan nogen fortælle mig hvorfor trendysmykke.dk har så lav en Alexarank (365.000) Når den ikke har nogen inlinks, og kun har været på nettet 1.5 mdr. |
Og den har kun kørt adwords den sidste uge?
Og den har kun kørt adwords den sidste uge? |
Skal ikke kunne sige det, der er mange måder at få trafik til sin webshop uden at ligge højt i google. Det kunne være en blanding af sociale medier, Adwords, affiliate marketing, Youtube videoer og en masse andet |
Øhhh.. Hvad er Alexarank for noget? Mvh Michael Haahr |
Er en toolbar du installere på din computer, du kan søge og sammenligne andre hjemmesider mod din egen vis du er søgeord ekspert har mange sådan en på deres computer eller folk der gerne vil bruge alexa.com til at søge med Fordi den giver de fleste gange bedre data end pagerank giver hvordan du ligger mod dine konkurrenter http://www.demib.dk/alexa-google-pagerank-238.html |
Syntes ikke lige jeg har fundet et svar på mit trådstarter spørgsmål. jeg ved hvor svært og hvor meget der skal til at dale i alexarank, og de laver intet på deres side, men falder hver dag med meget - |
Arrr john. Lidt laver vi jo, ellers kunne vi jo ikke falde så hurtigt og drastisk. Vi har fundet ud af hvordan man gør det nemt og hurtigt. Vi er også snart fremme på side et med flere søge ord på google, jeg kan ikke sige andet end at vi har fundet fidusen i google.
Rune A. trendysmykke.dk |