Jamen, jeg kan kun sige tillykke.. Jeg var dog lidt irriteret over at se jer i "Danmarks bedste idé" på TV2, efter min mening, skulle i overhovedet ikke haft den eksponering som i fik.. jeg synes bare ikke jeres firma/koncept høre til i en udsendelse som "Danmark bedste idé" og at i så brugte speed-maskinen Lotte Heise til at "sælge" jeres produkt, gjorde det bare endnu mere langt ude.. efter min mening!.. |
lidt PR blær
|
Undrede mig også lidt over jeres indslag, da det virkede som 100% reklame da i jo er fuldt kørende. Men kan ikke forstå, ud fra det du siger, hvorfor i ikke præsenterede jeres idé i første udsendelse, ligesom alle andre - og hvordan i kunne gå videre uden at have gjort dette? Ville det i princippet ikke svare til, at de andre gik ind og fortalte lidt om dem selv, hvad de lavede og hvor de var fra - hvorefter dommeren skulle tage stilling til om de gik videre? |
// Jesper Skov
@ en godsag Tillykke med det. For et stykke tid siden var der en konkurrence om at finde på et nyt navn til jer, med 10.000 bananer på højkant - hvad kom der egentlig ud af dét? Jeg er lige nysherrig :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk