Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lidt PR blær

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Fra  One Bad Foot.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg kan kun sige tillykke..  Jeg var dog lidt irriteret over at se jer i "Danmarks bedste idé" på TV2, efter min mening, skulle i overhovedet ikke haft den eksponering som i fik.. jeg synes bare ikke jeres firma/koncept høre til i en udsendelse som "Danmark bedste idé" og at i så brugte speed-maskinen Lotte Heise til at "sælge" jeres produkt, gjorde det bare endnu mere langt ude.. efter min mening!..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Nu fremgik det slet ikke af programmet hvilken idé, vi deltager med - men det kommer nok :-) For det er ikke "blot" ENGODSAG.DK :-) I øvrigt er Lotte ambassadør for os, og det er vi rigtig glade for - derfor var det relevant, at hun deltog.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:43
Dato: 04-03-2007 15:24:20
Forfatter: engodsag
Nu fremgik det slet ikke af programmet hvilken idé, vi deltager med - men det kommer nok :-) For det er ikke ''blot'' ENGODSAG.DK :-) I øvrigt er Lotte ambassadør for os, og det er vi rigtig glade for - derfor var det relevant, at hun deltog.

Undrede mig også lidt over jeres indslag, da det virkede som 100% reklame da i jo er fuldt kørende. Men kan ikke forstå, ud fra det du siger, hvorfor i ikke præsenterede jeres idé i første udsendelse, ligesom alle andre - og hvordan i kunne gå videre uden at have gjort dette?

Ville det i princippet ikke svare til, at de andre gik ind og fortalte lidt om dem selv, hvad de lavede og hvor de var fra - hvorefter dommeren skulle tage stilling til om de gik videre?

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:23
@ en godsag

Tillykke med det.

For et stykke tid siden var der en konkurrence om at finde på et nyt navn til jer, med 10.000 bananer på højkant - hvad kom der egentlig ud af dét? Jeg er lige nysherrig :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)