- 175 trykte artikler i landsdækkende dagblade - 150 trykte artikler i regionale dagblade - 12 indslag i landsdækkende TV - 21 radioindslag i regional eller landsdækkende radio - 150+ artikler i netmedier om ENGODSAG.DK. Dvs. en total for 2006 på næsten 500 medieomtaler - det er massivt. Opgjort i annoncekroner er dette estimeret til +4 mio. kr. Så det var da på sin plads her i JanteDræberen at nævne, at det PR-mæssigt vist var et ganske godt år :-) Der blev udsendt 22 pressemeddelelser i løbet af året fra os i øvrigt. |
lidt PR blær
Respekt. Syntes også selv at man har set en del til jer, både i aviser, på nettet og i TV. Flotte tal må man sige ;-) |
// Jesper Skov
Jeg må følge meget lidt med - Jeg kan slet ikke mindes at have set jer andre steder end herinde :) |
Tak for det fine tilbud, men tror jeg lever best i uvidenhed omkring dette.. Men tillykke da med omtalen. |
Tillykke med den gode omtale :D |
Jeg har heller ikke rigtig set så meget til jer, men hold da kæft nogle flotte tal. Har dog de sidste par dage, set jer en del steder, med Go''Galskab, blandt andet i TV. |
EDIT: Til dem der ikke har hørt radio - Det var et indslag om at Engodsag har støttet en eller anden forening der tilbyder at omvende homoseksuelle til heteroseksuelle, så som sådan ikke en kritik af Engodsag, men som nævnt ikke i så positiv en vinkel som man plejer høre om dem - men i hvert fald har de da fået navnet nævnt i radioen MANGE gange i dag ![]() |
Jamen, jeg kan kun sige tillykke.. Jeg var dog lidt irriteret over at se jer i "Danmarks bedste idé" på TV2, efter min mening, skulle i overhovedet ikke haft den eksponering som i fik.. jeg synes bare ikke jeres firma/koncept høre til i en udsendelse som "Danmark bedste idé" og at i så brugte speed-maskinen Lotte Heise til at "sælge" jeres produkt, gjorde det bare endnu mere langt ude.. efter min mening!.. |